مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارائه انواع پایه چراغ پارکی دکوراتیو

انچه در این مقاله خواهید خواند...

بهترین انواع پایه چراغ پارکی را بشناسیدتوزیع عمده پایه چراغ پارکی دکوراتیو

پایه چراغ پارکی دکوراتیو نوعی پایه چراغ پارکی است که دارای ظاهری جذاب تر و زیباتر نسبت به بقیه چراغ های پارکی است این چراغ ها با توجه به ظاهر شکیلی که دارند میتوانند در زیباسازی فضای شهری بسیار موثر و کارآمد باشند .

این پایه ها در طول های مختلف از جمله ۶ ، ۹ ، ۱۲ ، به بازار عرضه می شوند و علاوه بر زیبایی محصور کننده دارای مواد با درجه کیفیت بالا طول عمر زیاد و دوام بالاتری در ساختمان خود هستند .در پایه های دکوراتیو کتیبه به کار رفته و این کتیبه ها بر زیبایی پایه ها می افزایند

چراغ های دکوراتیو دارای مبله ، کتیبه و قطعات گلدانی شکل برای تزیین بیشتر هستند. این چراغ ها در فضاهای عمومی مانند پارک ها و در دیگر فضاها مانند هتل ها رستوران ها ویلا و حتی در حیاط خانه های عزیزانی که به زیبایی خانه های خود اهمیت زیادی می دهند یافت می شود.

ارائه انواع پایه چراغ پارکی دکوراتیو

بهترین انواع پایه چراغ پارکی را بشناسید

توزیع کنندگان چراغ پارکی پایه کوتاه

پایه چراغ پارکی بسته به نوع ماده استفاده شده در ساخنمان آن متفاوت است که انواع پایه چراغ پارکی عبارتند از آلومینیوم ، فولاد یا آهن ، چدن ، پلاستیک ، مواد پلیمری مانند پی وی سی و یا چوب .

پایه چراغ پارکی درجه یک باکیفیت ترین آن هاست که در حال حاضر در صورتیکه جنس پایه آلومینیوم دایکاست و یا پلیمر مقاوم پی وی سی استفاده شده باشد بسیار باکیفیت و مقاوم خواهد بود که بسیار مقاوم در برابر انواع عوامل محرک فیزیکی شیمیایی و الکترواستاتیکی مانند سرما باران برف گرما نورخورشید اشعه فرابنفش ضربه کشش و غیره می باشد .

چراغ های دکوراتیو دارای اندازه های متنوع ، شکل های مختلف و وجود تنوع در رنگ لامپ های آن بسیار پرکاربرد شده اند .ساخته پایه آنها با روش ریخته گری و استفاده از لوله های آلومینیومی می باشد . همچنین پایه چراغی دکوراتیو از جدیدترین و متنوع ترین پایه های چراغ پارکی است .

توزیع عمده پایه چراغ پارکی دکوراتیو

به دلیل آنکه مردم تمایل بیشتری به خرید عمده محصولات موردنیاز خود را با قیمتی کمتر دارند فروش های عمده وسایل راه اندازی شده اند که فروش عمده پایه چراغ پارکی دکوراتیو یکی از این نمونه هاست .

مشتریان جهت یافتن کالای عمده و با قیمت مناسب و ویژگی های منطبق با سلایق خود با یه فروشگاه های اینترنتی مراجعه کرده و خرید خود را بی واسطه و به طور غیرمستقیم به انجام برسانند .

از ویژگی های خوب فروش عمده این است که می توان هر تعداد کالای درخواستی مدنظر را کمترین زمان ممکن بدست آورد همچنین فروشنگان با این کار می توانند تعداد بیشتری از کالای خود را به فروش رسانده و از سود بیشتری برخوردار شوند.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید