مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارائه انواع چراغ پارکی فلزی

انچه در این مقاله خواهید خواند...

مشخصات انواع چراغ پارکی مدل فانتزیراهنمای تهیه انواع چراغ پارکی فلزی

روشنایی پارک ها، خیابان ها، تفریحگاه ها، ویلاها و محوطه های ساختمانی بسیار مهم و ضروری است و استفاده از چراغ پارکی فلزی می تواند ضمن تامین روشنایی محیط به زیبا شدن این مکانها نیز کمک کند. نورپردازی مکانهای فوق علاوه بر تامین روشنايي و زیبایی، موجب سهولت در رفت و آمد افراد و بالابردن امنیت این مکانها می شود. این شرکت یکی از معتبرترین تامین کنندگان انواع چراغ پارکی شیک و چراغ پارکی چتری در کشور می باشد .

ارائه انواع چراغ پارکی فلزی

مشخصات انواع چراغ پارکی مدل فانتزی

مشخصات انواع چراغ پارکی مدل فانتزی چراغ های حیاطی یا همان پارکی یکی از مهم ترین زیرمجموعه های لوازم نورانی و روشنایی کننده می باشد که امروزه با توجه به سبک و سیاق خانه ها در مدل ها و طرح های مختلف تولید و به بازار عرضه میشود . چراغ پارکی به نوعی از چراغ ها گفته می شود که در پارک ها ، فضای سبز ، حیاط خانه ها و ویلاها ، بلوارها و پیاده روها نصب می شود.

چراغ حیاطی ، چراغ باغی ، چراغ خیابانی زیر مجموعه چراغهای پارکی محسوب می شوند . چراغهای پارکی بر روی پایه نصب می شوند و بهترین راه برای محافظت از لامپ ها و روشنایی بخشیدن به محیط های بیرونی مثل پارک ها، باغ ها، ویلا، حیاط خانه و کلیه محوطه و فضاهای باز استفاده از انواع مدلهای مختلف چراغ پارکی می باشد.

انواع چراغهای پارکی مدل فانتزی این برند دارای پایه های بلند ، کوتاه و متوسط هستند و علاوه بر روشنایی ، زیبایی خاص به فضای سبز با محوطه مورد نظر شما می دهند. مقاومت و کارایی در بدترین شرایط آب و هوایی و زیبایی در طراحی و ساخت انواع چراغهای پارکی مدل فانتزی از مهمترین ویژگیهای محصولات این برند می باشند .

راهنمای تهیه انواع چراغ پارکی فلزی

راهنمای تهیه انواع چراغ پارکی فلزی هنگام خرید چراغ پارکی برای محیط های بیرونی مثل پارک و خیابان سعی کنید ازچراغهای پارکی پایه بلند استفاده کنید. این نوع چراغ ها معمولا از جنس عالی و بدنه آلومینیومی ساخته می شوند و در برابر گرما و سرما از لامپ ها به خوبی محافظت کرده و در برابر شرایط آب و هوایی بد بسیار مقاوم هستند . نکات مهمی که هنگام خرید چراغ حیاطی یا چراغ پارکی باید به ان ها توجه کنید عبارتند از :

  • تعیین نوع چراغ حیاطی یا پارکی
  • اندازه و وزن چراغ های پارکی
  • جنس سری و قاب محافظتی از لامپ داخل چراغ های پارکی
  • تعداد شعله چراغ های پارکی
  • نوع لامپ مصرفی چراغ های پارکی
  • شعاع روشنایی چراغ های پارکی
  • انتخاب رنگ و طرح چراغ های پارکی
  • کیفیت ساخت چراغ های پارکی
  • قیمت چراغ های پارکی

یکی از وظایف چراغ های پارکی علاوه بر روشن کردن محیط ، زیباسازی فضا و چشم نوازتر کردن محیط می باشد. اگر این گونه چراغ ها کلا به اسم چراغ پارکی شناخته هستند. اما بدانید که آنها فقط مخصوص پارک ها یا فضاهای سبز نیستند بلکه در جاه های مختلف مثل حیاط خانه ، ویلا ، راهروها ، فضای سبز خانه و حتی درون خانه می توان از آنها استفاده کرد . ذکر این نکته لازم است که چراغ های خیانی نسبت به چراغ های حیاطی پایه بلندتری دارند. معمولا چراغهای پارکی به شکل سلطنتی و سنتی طراحی و ساخته می شوند. چراغ پارکی را در هر ارتفاعی که بخواهید می توانید نصب کنید.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید