مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

استعلام قیمت پایه چراغ پارکی کوتاه

انچه در این مقاله خواهید خواند...

همه چیز درباره چراغ پارکی فانتزیبررسی قیمت پایه چراغ پارکی کوتاه

همانطور که می دانید امروزه روشنایی و ابزار روشنایی بسیار حائز اهمین هستند و نمی شود به مکانی رفت که نور و چراغ نداشته باشد. برای مثال در غیر از ایام کرونا حتما در شب به پارک رفته اید و چراغ هایی با پایه های کوتاه و بلند دیده اید که کار روشنایی را انجام می دهند. این چراغ ها به چراغ پارکی معروف هستند که در ادامه بیشتر درباره آن بحث خواهیم کرد و همچنین اطلاعاتی درباره قیمت پایه چراغ پارکی کوتاه بیان خواهیم کرد.

استعلام قیمت پایه چراغ پارکی کوتاه

همه چیز درباره چراغ پارکی فانتزی

همه چیز درباره چراغ پارکی فانتزی

همانطور که از نامش بر می آید چون بیشتر در فضاهای عمومی و پارک ها از آین نوع چراغ و پایه استفاده می کنند چراغ پارکی نامیده شده است. که البته امروزه افراد برای ویلاها و اطراف باغ و حیاط خود نیز از آن استفاده می کنند. حتما ورودی باغ ها و تالار ها را دیده اید که با چراغ هایی راهرو را روشن می کنند‌.

این نوع چراغ دارای انواع مختلفی می باشد برای مثال چراغ پارکی فانتزی که شکل های فانتزی و عروسکی دارد و معمولا برای قسمت های بچگانه استفاده می شود یا برای مثال در حیاط مهدکودک نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

یا نوع دیگر آن چراغ پارکی سه شاخه، دو شاخه و تک شاخه است که چراغ سه شاخه، نور بیشتری ایجاد می کند زیرا پایه آن دارای سه جا چراغی و به سه جهت مختلف می باشد. که معمولا برای فضاهای بزرگتر استفاده می شود.

چراغ پارکی دارای پایه ای بلند می باشد تا امکان روشنایی بیشتری را فراهم کند و در داخل پایه سیم برق وجود دارد که برق را به سر چراغ و محل لامپ می رساند. معمولا پایه چراغ در زمین فرو می رود و دور آن را محکم می کنند یا توسط میخ هایی روی زمین ثابت می شوند.

جا لامپی آن در سر پایه قرار دارد و دور آن پوشیده است تا لامپ را از خطر شکستن و ریخت آب روی آن حفظ کند و معمولا برای هر نوع لامپی مورد استفاده قرار می گیرد. ارتفاع لامم و پایه می تواند متغیر باشد .

بررسی قیمت پایه چراغ پارکی کوتاه

بررسی قیمت پایه چراغ پارکی کوتاه

همانطور که گفتیم امروزه افراد تقاضا و درخواست برای چراغ پارکی دارند و تولیدکنندگان کوچک و بزرگ می توانند رونق خوبی بگیرند و از نظر اقتصادی رشد کنند و برای سایر افراد نیز نوعی شغل و منبع درآمد محسوب می شود.

برای تهیه چروغ پارکی با لندازه و نوع دلخواه می توانید به فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر در سراسر شهر مراجعه کنید و خریدی مطمئن داشته باشید. ما نیز در تلاشبم تا محصولاتی به شما معرفی کنیم که در کنار کیفیت عالی از قیمت مناسب نیز برخوردار باشد.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید