مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدکنندگان چراغ پارکی آلومینیوم

انچه در این مقاله خواهید خواند...

مشخصات چراغ پارکی آلومینیومیمرکز عرضه چراغ پارکی آلومینیوم

در پارک ها چراغ هایی وجود دارد که به روشنایی محیط ها کمک شایانی می کند. چراغ خیابانی پارکی از بهترین نمونه ها می باشد زیرا به خوبی نور را در محیط پخش می کند. این شرکت ساخت چراغ پارکی آلومینیوم را با بهترین قطعات انجام می دهد از این رو توانسته است با ارائه تجهیزات با کیفیت نظز متقاضیان را جلب کند. ساخت این چراغ پارکی جدید طبق اصول و استاندارد های جهانی انجام می شود از این رو مصرف بالایی را هم از آن خود کرده اند.

تولیدکنندگان چراغ پارکی آلومینیوم

مشخصات چراغ پارکی آلومینیومی

مشخصات چراغ پارکی آلومینیومی

پایه چراغ در عملکرد چراغ های پارک تأثیر و نقش اساسی دارد و بدون این پایه ها، امکان ایستادن چراغ ها به خودی خود وجود ندارد و در نتیجه، آنها نمی توانند نور و عملکرد مفید دیگری را نشان دهند، که مهم است بالای پایه چراغ نشان می دهد. حال در این قسمت می خواهیم یکی از بهترین چراغ های پارک را معرفی کرده و مشخصات آن را به شما معرفی کنیم. این محصول همان پایه لامپ آلومینیومی است که با چنین ویژگی هایی همراه است: ماده اصلی پایه لامپ آلومینیوم اکسترود شده است که یکی از مواد درجه یک است.

این پایه ها بر اساس رنگهای کوره الکترواستاتیک رنگ آمیزی می شوند و بنابراین از پایداری و دوام فوق العاده ای برخوردار هستند. در نظر گرفته شده است که پایه ها با آلومینیوم پوشانده شده اند. مقاومت بالایی در برابر اشعه های مضر آفتاب، یعنی اشعه ماورا بنفش دارند. همچنین سایر عوامل جوی مانند رطوبت همراه با برف و باران بر رنگ، شکل ظاهری و کیفیت این پایه ها تأثیری نخواهد داشت. ارتفاع این پایه ها از ۱ تا ۴ متر متغیر است و از نظر اندازه به پایه سبک کوتاه و پایه سبک تقسیم می شوند.

مرکز عرضه چراغ پارکی آلومینیوم

مرکز عرضه چراغ پارکی آلومینیوم

چراغ خیابانی ال ای دی از بهترین نمونه ها می باشد زیرا به خوبی محیط را روشن می کند و می توان با وجود آنها به خوبی اطراف خود را مشاهده کرد. نرخ روز فروش چراغ پارکی را در کارخانه ها پس از تولید و پیش از عرضه به بازار ها براساس درجه کیفی، سایز و مدلی که دارد تعیین می شود و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. نرخ روز چراغ خیابانی پارکی صادراتی را می توانید با مراجعه به این سایت به دست بیاورید.

نرخ های روز در حال حاضر با یکدیگر متفاوت هستند که یکی از دلایل این امر می تواند برند های مختلف تولید کننده باشد. صادرات این محصول با تناژ بالا انجام می شود از این رو قیمت آن مقرون و به صرفه تر است. شما می توانید با اطلاع از نرخ های به روز این محصول مطابق با بودجه ای که دارید حجم خرید را تعیین نمایید. این نرخ را می توانید هم از کارشناسان بپرسید و هم در صفحه های آنلاین مشاهده نمایید.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید