مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

حباب پلی کربنات ۳۰

انچه در این مقاله خواهید خواند...

آنچه درباره حباب پلی کربنات نمی دانید؟محل فروش حباب پلی کربنات

حباب پلی کربنات ۳۰ سانتی یکی از محصولاتی هست که در چراغ های پارکی استفاده میشود. لامپ چراغ های پارکی درون این حباب ها جای گرفته و آنها را از تاثیر عوامل خارجی مانند باران و یا باد حفظ می کنند. جنس حباب پلی کربنات ۳۰ همانطور که مشخص است، از پلی کربنات می باشد. این حباب ها در سایز های مختلفی به بازار عرضه شده اند. حباب ۳۰ سانتی یکی از انواع مختلف این حباب می باشد. ویژگی های حباب پلی کربنات چیست و چگونه می توان با تولید کننده نوع ۳۰ سانتی این محصول رابطه برقرار کرد؟

تولیدکننده حباب پلی کربنات

آنچه درباره حباب پلی کربنات نمی دانید؟

آنچه درباره حباب پلی کربنات نمی دانید؟

پلی کربنات از جمله مواد ترمو پلاستیک می باشد که به عنوان سخت ترین ماده شفاف گزینه بسیار مناسبی برای استفاده به جای شیشه می باشد. زیرا هم مقاومت بالایی به ضربه دارند و هم از وزن بسیار سبک تری نسبت به شیشه برخوردار می باشند.

حباب پلی کربنات ۳۰ سانتی به علت جنس ویژه آنها نشکن می باشند و نه تنها در چراغ های پارکی بلکه به صورت حباب روی پایه دیواری، حباب سر لوله، حباب سردری و حباب بدون پایه تولید و به بازار مصرف این گونه لوازم عرضه شده اند.

از جمله خصوصیات بارز این محصول خاصیت رنگ سفید غالب آنها می باشد و این که ما آنها را در رنگ های مختلف در پارک ها یا سایر مکان ها می بینیم به خاطر تنوع رنگ لامپ های کم مصرف به کار رفته در داخل آنها است.

این حباب ها در سایزهای مختلف ۲۰، ۲۵، ۳۰، ۳۵ و ۴۰ سانتی در بازار وجود دارند و منظور از این اندازه ها در واقع قطر حباب آنها می باشد که هر کدام می تواند کاربرد خاصی داشته باشد و برای مکان هایی مانند دیوار، پارک، حیاط و باغچه استفاده شود.

یکی از پرکاربرد ترین انواع این حباب ها نوع ۳۰ سانتی متری آن می باشد.

از جمله خصوصیات دیگر این حباب ها که به جنس پلی کربناتی آنها بر می گردد می توان به مقاومت آنها در برابر اشعه ماوراء بنفش اشاره کرد. همچنین این حباب ها در آتش نمی گیرند و با رسیدن به دماهای بالا و یا قرار گرفتن تنها ذوب شده و به شعله ور شدن آتش کمک نمی کنند.


محل فروش حباب پلی کربنات

محل فروش حباب پلی کربنات

چنانچه در زمینه فروش لوازم روشنایی دارای فروشگاه می باشد و یا صادرات این گونه محصولات به کشورهای همسایه را انجام می دهید می توانید از حباب پلی کربنات به عنوان یکی از لوازم توسعه کسب و کار و صادرات استفاده کنید.

برای تهیه حباب ۳۰ سانتی می توانید با کارشناس فروش این نوع حباب در تهران ارتباط برقرار نموده و ضمن کسب اطلاع از قیمت روز این محصول و سایر مشخصات آن، سفارش خود را اعلام نمایید.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید