مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده چراغ پارکی صادراتی

انچه در این مقاله خواهید خواند...

بررسی استانداردهای انواع چراغ پارکیشرکت فروش انواع چراغ پارکی صادراتی

امروزه برای روشنایی در پارک ها و مناطق تفریحی و گردشی از چراغ های پارکی که انواع طرح ها و مدل های مختلفی را دارند استفاده می‌شود، از جمله چراغ پارکی ۲ شعله که بسیار مناسب برای ایجاد ظاهری زیبا در پارک ها هستند استفاده کرد، که افراد زیادی امروزه در زمینه خرید این نوع چراغ پارکی صادراتی فعالیت می کنند.
خرید و فروش عمده انواع چراغ های پارکی در بازار توسط فروشگاه های حضوری و غیر حضوری که انواع تجهیزات الکترونیک رابر عهده دارند انجام می دهند، اگر خریدار عمده چراغ های پارکی هستید می توانید به نمایندگی های مستقر و یا به صورت غیر مستقیم سفارش خود را تکمیل بنمایید.

خرید عمده چراغ پارکی صادراتی

بررسی استانداردهای انواع چراغ پارکی

بررسی استانداردهای انواع چراغ پارکی چراغ های پارکی معمولی که در پارک ها و مناطق تفریحی مورد استفاده قرار می‌گیرند باید استانداردهایی را داشته باشند، بنابراین در این قسمت به بررسی استانداردهای انواع چراغ پارکی می پردازیم، چراغ های پارکی انواع مختلفی و در اندازه ها و قالب ها و مدل های گوناگونی وجود دارند، که بسته به جا و مکان استفاده می شود گوناگون است، از جمله استانداردهایی که باید در انتخواب یک چراغ پارکی معمولی در نظر گرفت می توان موارد زیر اشاره کرد؛

ارتفاع: ارتفاع چراغ های پارکی باید به گونه ای باشند که بتوانند شعاع مناسبی را روشن به نمایند.
جنس حباب: چراغهای که در پارک ها مورد استفاده قرار می گیرند باید حباب های آن ها جنسی مناسب را داشته باشند که که در شرایط جوی مختلف پارک ها بتوانند دوام و ماندگاری بیشتری را داشته باشد.
جنس پایه: چراغ های مورد استفاده در پارک ها باید جنسی مناسب را داشته باشند که در شرایط جوی و مناسب آن محیط باشند تا بتوانند از ماندگاری بالایی برخوردار باشند.

شرکت فروش انواع چراغ پارکی صادراتی

شرکت فروش انواع چراغ پارکی صادراتی امروزه چراغ های پارکی در انواع طرح ها و مدل های گوناگونی در باغ ها و ویلاهای شخصی جهت ایجاد چهره های زیبا و زینت بخشیدن به باغ ها مورد استفاده افراد قرار می گیرند، از این روی شرکت های مختلفی در زمینه خرید و فروش انواع چراغ پارکی صادراتی فعالیت خود را انجام می‌دهند.
تولید چراغ پارکی در کشور ما علاوه بر مصرف های داخلی،جهت صادر کردن به کشورهای اروپایی، آسیایی و کشورهای خاورمیانه نیز بازار جذابی را دارد، که صادرات انواع چراغ های پارکی امروزه بسیار رواج دارد.
شرکت بازرگانی الین با کسب تمامی استانداردها و مجوزهای لازم و داشتن سابقه ای بالا توانسته است محبوبیت خود را در بین سایر برندها و تولید کننده گان به دست بیاورد.
همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران و همکاران ما به صورت غیر مستقیم و از طریق وب سایت اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید