مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

حباب پلی کربنات ۴۰ سانتی ارزان

انچه در این مقاله خواهید خواند...

چرا باید حباب پلی کربنات 40 سانتی بخریم؟قیمت نهایی حباب پلی کربنات 40 سانتی

حباب پلی کربنات ۴۰ یکی از حباب های جدیدی است که به عنوان حباب چراغ توپی مورد استفاده فراوان قرار گرفته؛این محصول در اندازه های متنوع مانند حباب پلی کربنات ۴۰ سانتی با بهترین جنس و قیمت ارزان، قابل سفارش خواهد بود.

سفارش حباب پلی کربنات 40 سانتی ارزان

چرا باید حباب پلی کربنات ۴۰ سانتی بخریم؟

چرا باید حباب پلی کربنات 40 سانتی بخریم؟ حباب پلی کربنات یکی از بهترین حباب هایی است که همه آن را به عنوان حباب توپی می شناسند؛ این نوع از حباب که به عنوان حبابی برای چراغ های پارکی، چراغ های باغی و چراغ های حیاطی مورد استفاده قرار می گیرد؛ از جنس پلی کربنات برخوردار بوده و بر خلاف حباب های شیشه ای از امکان شکستن به دور است.

لازم به ذکر است که این نوع از حباب ها که امروزه در محیط های مختلف، بخصوص محیط های و فضاهای باز به وفور از آنها دیده می شود؛ در سایزهای مختلفی مانند سایز ۲۰، سایز ۲۵، سایز ۳۰ تا ۴۰ وجود داشته که بزرگترین سایز آن، ۴۰ سانت می باشد.

اما موضوعی که می خواهیم بدانیم؛ این است که چرا باید حباب پلی کربنات را خرید؟ یا بهتر بگوییم مزیت این نوع از حباب ها نسبت به سایر سایزهایی که از آن وجود دارند؛ چیست؟ در پاسخ به این سوال می توان از گزینه های زیر کمک گرفت:

  • حباب های پلی کربنات ۴۰ سانتی از سایزهای بزرگتری برخوردار بوده و بنابراین روشنایی بیشتری را از خود پراکنده خواهند کرد؛ به عبارت دیگر، بازدهی و توان پخش کنندگی نور توسط این حباب ها بیشتر می باشد.
  • به عنوان چراغ سر دری، چراغ سر لوله ای و چراغ دیواری، مورد کاربرد قرار گرفته و بدین ترتیب در ویلاها و ساختمان های مجلل و زیبا می توانند روشنایی زیادی را ایجاد کرده و زیبایی آنها را در شب افزایش دهند.
  • اما یکی دیگر از دلایل مربوط به خرید حبابت پلی کربنات ۴۰ سانتی این است که محصول مورد نظر همراه با قیمت مناسبی بوده و بنابراین پرداخت هزینه برای آن نسبت به حباب های معمولی، خیلی به صرفه تر خواهد بود.

قیمت نهایی حباب پلی کربنات ۴۰ سانتی

قیمت نهایی حباب پلی کربنات 40 سانتی چراغ پلی کربنات حباب ۴۰ سانتی که به آن حباب نشکن نیز می گویند؛ بر خلاف حباب های معمولی نسبت به داغ شدن مقاومت بسیار خوبی داشته و در نتیجه امکان ترکیدن آن هم وجود نخواهد داشت.
این نوع حبابت که به رنگ سفید می باشد؛ قادر به نصب با انواع سر لوله ها بوده و از این رو به عنوان بهترین حباب شناخته شده و ضمناً نمای دل انگیزی را با سر لوله های مدرن و طرح دار ایجاد خواهد کرد.

اما اگر می خواهید از قیمت نهایی این حباب ۴۰ سانتی مطلع شوید؛ باید بگوییم که این قیمت با توجه به مشخصات فنی و کیفیتی محصول مورد نظر تعیین شده و البته ناپایدار بودن نرخ های کلی بازار نیز می توانند آن را به سمت و سوی متغیری حرکت دهند.
در هر حال برای استعلام قیمت حباب پلی کربنات، باید از مسیری درست اقدام کنید که این مسیر نیز شما را به مقصود مورد نظرتان خواهد رساند.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید