مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت سازنده چراغ پارکی مدرن

انچه در این مقاله خواهید خواند...

ویژگی انواع چراغ پارکی مدرنصادرات انواع چراغ پارکی مدرن

امروزه چراغ های پارکی تنها به عنوان عنصر روشنایی مطرح نمی باشند. بلکه با توجه به زیبایی فوق العاده ای که دارد، در اولین نظر چشم ها را به سمت خود جلب نموده و مخاطبین را به تمجید وا می دارد. شرکت سازنده چراغ پارکی مدرن از بهترین فلزات به منظور ساخت محصولات مورد نظر خود استفاده می کند تا دوام بالایی را برای مشتری رقم زده باشد.همچنین در طراحی چراغ ها تمهیداتی در نظر گرفته می شود که بتواند کاربردی فراتر از چراغ پارکی داشته باشد و بتوان از آنها بعنوان :

چراغ پارکی، چراغ چمنی، چراغ باغی، چراغ توپی، چراغ خیابانی،چراغ محوطه ای ؛چراغ ویلایی؛ پایه چراغ باغی  استفاده نمود.

شرکت سازنده چراغ پارکی مدرن

ویژگی انواع چراغ پارکی مدرن

ویژگی انواع چراغ پارکی مدرن اگر بخواهیم به ویژگی های انواع چراغ پارکی شب تاب اشاره نماییم بیشتر از یک مقاله می شود که به تنهایی در یک صفحه جای نمی گیرد. در نتیجه سعی می شود تا به مهم ترین گزینه ها به صورت مشروح پرداخته شده تا متقاضی به اطلاعات دقیقی در خصوص کالای مورد نظر خود دسترسی داشته باشد.

در برابر تمامی شرایط آب و هوایی، تحت طوفان های سنگین و باد های موسمی شدید دچار ذره ای خسارت نشده و کیفیت ممتازی را از خود بروز می دهد.

روکش گالوانیزه داشته که از زنگ زدگی نیز جلوگیری به عمل می آورد. تنوع در رنگ بندی داشته تا پاسخ گوی مثبتی برای تمام سلیقه ها در زمینه های متنوع شده باشد. هم چنین بسیار مقاوم و ضربه پذیر می باشد.

نصب اتصالات برقی در آن ساده می باشد تا در بازه زمانی کوتاهی شکل گیرد. تمام مدل های چراغ رشته ای، کم مصرف و ال ای دی را در کار می توان امتحان نموده تا خریدی مقرون به صرفه انجام شده باشد.

زیبایی بی بدیلی که این محصولات به محیط می بخشد در کنار فضای سبز، توجه هر بیننده ای را در اولین نظر به سمت خود جلب می نماید. ماندگاری زیادی داشته و با گذشت زمان دچار تغییر کیفیت نمی شود.

صادرات انواع چراغ پارکی مدرن

صادرات انواع چراغ پارکی مدرن صادرات چراغ پارکی ال ای دی مدرن به سمت بغداد، دمشق، بیروت، منامه، ابوظبی، تاشکند و اسلام آباد انجام می شود که به خاطر تفاوت نرخ ارز، سود آوری بالایی را برای جمهوری اسلامی به دنبال خواهد داشت.

سفارش دهی چراغ پارکی به خاطر شیوع همه جانبه ویروس کرونا در دنیا، به شکل اینترنتی انجام می شود. یعنی دیگر نیازی به قرار گیری در شرایط پاندمی کشور نبوده تا تضمین کننده سلامت مصرف کننده بوده باشد.

فروش محصول در بسته بندی های ویژه ارسال می گردد تا به شکل سالم و به دور از هر گونه ایرادی در اختیار مخاطب قرار بگیرد. هم چنین با مراجعه به سایت هدف، تمامی تصاویر زیبا را به شکل جامع و کاربردی مورد بازبینی قرار داده و نظرات سایر خریداران را مطالعه نمایید تا خرید خود را با آگاهی کامل انجام داده باشید.

 

 

صنایع و بازرگانی الین مرکز فروش عمده انواع محصولات روشنایی با کیفیت بالا و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا می باشد.

فروشگاه مجازی الین آماده ارائه خدمات فروش انواع چراغ پارکی، چراغ چمنی، چراغ باغی، چراغ توپی، چراغ خیابانی،چراغ محوطه ای ؛چراغ ویلایی؛ پایه چراغ باغی و مبلمان شهری و سایر محصولات دیگر می باشد.

تنوع و کیفیت بالای محصولات این مجموعه بسیار بالا بوده، زیبایی و آراستگی در کلیه محصولات خود  را با بسته‌بندی مناسب با سلیقه خریداران در نظر می‌گیرد.

مرکز الین در زمینه صادرات سهم بزرگی از بازار  را به خود اختصاص داده است.

از جمله: کشورهای آسیای شرقی و کشورهای حوزه خلیج فارس

جهت ارتباط بیشتر مجموعه با شماره مستقیم ۰۹۱۲۹۵۱۱۳۳۴ تماس بگیرید.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید