مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرکنندگان چراغ پارکی فلزی

انچه در این مقاله خواهید خواند...

چه مدل چراغی برای پارک مناسب است؟المان های تأثیرگذار بر قیمت چراغ پارکی فلزی

همچنان که می دانیم پارک ها مخصوصا در ایام تابستان بهترین تفریحگاه برای شهروندان و به خصوص بچه ها جهت بهره وری از اوقات فراغتشان است. هرچه زیبایی و محیط پارک جذاب تر باشد اوقات فراغت ما را دلنشین تر خواهد کرد.

یکی از موارد مهمی که به محیط پارک جلوه و زیبایی منحصر به فردی می تواند ببخشد استفاده از چراغ پارکی فلزی با طرح و نقش جذاب و ویژه می باشد . یکی از جذاب ترین چراغ های پارکی، چراغ پارکی چتری است که جنس حباب آن از پلاستیک می باشد.

این چراغ ها در شب هنگام در بین شاخه های درختان منظره زیبا و به یاد ماندنی را در ذهن شهروندان به جا خواهند گذاشت.

صادرکنندگان چراغ پارکی فلزی

چه مدل چراغی برای پارک مناسب است؟

چه مدل چراغی برای پارک مناسب است؟ چراغی برای پارک مناسب است که دارای متریال باکیفیت تر و بهتر بوده و دارای طرح و مدلی ساده تر و نزدیک تر به سلایق عموم مردم باشد همچنین در عین سادگی بتواند جلوه و زیبایی فضای سبز را دو چندان کند. در طراحی چراغ پارکی شیک علاوه بر طرح جذاب و مدرن از فرفوژه نیز جهت زیباتر کردن دوچندان نیز استفاده می شود.

چراغ پارکی مناسب باید توانایی صرفه جویی در مصرف برق را داشته باشد . همچنین دارای مدل مدرن باشد که از این بین چراغ پارکی سرلوله مدرن و زیبا می باشد که برای پارک ها از نوع پایه بلند استفاده می شود.همچنین باید از نوعی چراغ استفاده کرد که در صورت خراب شدن بتوان به آسانی آن را تعویض نمود.

برخی از این چراغ ها خورشیدی برخی الکتریکی و برخی دیگر با باتری لیتیومی کار می کنند. چراغ های پارکی خورشیدی نیازی به برق و سیم کشی نداشته و تنها با انرژی خورشیدی که در طول روز ذخیره کرده و تبدیل به انرژی الکتریکی می کنند کار میکنند.

المان های تأثیرگذار بر قیمت چراغ پارکی فلزی

المان های تأثیرگذار بر قیمت چراغ پارکی فلزی بسته به این که از چه نوع فلزی برای بدنه استفاده می شود به عنوان مثال در صورتیکه فلز موردنظر آلومینیوم باشد قیمت بالاتر خواهد بود اما استفاده از فلز آهن به نسبت دارای قیمت مناسب تری است هم چنین ارتفاع پایه چراغ چقدر باشد در قیمت چراغ پارکی تاثیرگذار است، از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت چراغ پارکی می توان به نوع پلیمر به کار رفته در حباب، نوع چراغ به کار رفته در حباب، ضخامت فلز موجود در بدنه ، رنگ آمیزی شدن بدنه با رنگ الکترواستاتیک ، طراحی نوع چراغ و غیره نام برد.

هرچه پلیمر به کار رفته در حباب مقاومت بیشتری در برابر عوامل محیطی داشته باشد بالطبع هزینه چراغ پارکی نیز بیشتر خواهد بود. این چراغ ها دارای تعداد شعله متفاوت می باشند هرچه تعداد شعله بیشتر باشد قیمت چراغ نیز بیشتر است.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید