مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم چراغ پارکی صادراتی

انچه در این مقاله خواهید خواند...

المان های موثر بر کیفیت چراغ پارکیبررسی قیمت انواع چراغ پارکی صادراتی

چراغ های پارکی نوع جدید و مدرن چراغها هستند .چراغ پارکی که برای صادرات انتخاب می شود باید دارای بهترین کیفیت باشد و از بهترین مواد در ساخت آن بهره گیری شده باشد به علاوه نوع طراحی و زیبایی آن نیز باید بسیار چشم نواز و مورد پسند باشد.

نوع متریال مورد استفاده در بدنه یا پایه چراغ عبارتند از فلز یا پلیمرهای مقاوم یا به عبارتی دیگر از پلیمر PVC استفاده می شود در گذشته از چوب معمولی جهت بدنه استفاده میشد . در صورتی که از فلز استفاده شود به آن چراغ پارکی فلزی گفته می شود در این بین اگر جنس بدنه از آلومینیوم دایکاست باشد.

بسیار باکیفیت خواهد بود که دایکاست نوعی ریخته گری است. این چراغ ها علاوه بر زیباسازی شهری در صرفه جویی برق مصرفی کمک شایانی می کنند ضمن اینکه نوردهی آن ها نسبت به لامپ های قدیمی بسیار بیشتر نیز می باشد.

چراغ پارکی کلاسیک نوعی از چراغ های پارکی است که در طراحی آن از طرح ها و روش های مدرن و کلاسیک بهره وری شده است تا به سلایق عموم مردم نزدیکتر باشد .چراغ پارکی صادراتی باید دارای بهترین المان ها در کیفیت باشد.

عرضه مستقیم چراغ پارکی صادراتی

المان های موثر بر کیفیت چراغ پارکی

المان های موثر بر کیفیت چراغ پارکی المان های موثر در کیفیت چراغ پارکی عبارتند از جنس بدنه یا همان پایه ، جنس حباب ، نوع لامپ به کار رفته ، درجه آی پی ، رنگ زدن با رنگ الکترواستاتیک ، نحوه و روش رنگ آمیزی ، نوع منبع تغذیه ، شکل و طراحی چراغ ، اندازه چراغ ، رنگ بدنه .همگی این موارد تعیین کننده چراغ باکیفیت صادراتی هستند .

باتوجه به اینکه چراغ های پارکی در معرض عوامل مخربی محیطی قرار دارند باید دارای درجه آی پی مناسبی باشند که بهترین درجه آی پی برای چراغ های پارکی ۶۵ می باشد . جنس حباب که لامپ در آن قرار می گیرد می تواند از شیشه ، پلاستیک ، پلی کربنات و غیره باشد

که بهترین نوع آن استفاده از پلی کربنات و پلی آمید است . همچنین نوع لامپ به کار رفته در حباب می تواند از نوع کم مصرف ، تنگستن ، ال ای دی ، اس ام دی و غیره باشد . این لامپ ها نیز می توانند دارای رنگهای مختلفی باشند و زیبایی این لامپ ها را افزایش دهند .

بررسی قیمت انواع چراغ پارکی صادراتی

بررسی قیمت انواع  چراغ پارکی صادراتی با توجه به نوع مواد به کار رفته در ساختمان چراغ پارکی و همچنین تعداد شعله های موجود در آن قیمت چراغ پارکی صادراتی متفاوت است . در صورتی که در ساختمان این چراغ ها از مواد پلیمری مقاوم و باکیفیت مانند پی وی سی و یا پلی کربنات و یا پلی آمید استفاده شده باشد و همچنین در بدنه از فلز باکیفیت تری همچون فلز آلومینیوم به کار رفته باشد قیمت را بیشتر از بقیه انواع خواهد داشت البته نوع منبع تغذیه لامپ نیز موثر است همانطور که می دانیم لامپ های خورشیدی دارای قیمتی بالاتر نسبت به نوع جریان برق و باتری آن می باشند .

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید