مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه چراغ پارکی سی او بی

انچه در این مقاله خواهید خواند...

شرکت عرضه کننده چراغ پارکی در کشورفروش آنلاین انواع چراغ cob پارکینمایندگی فروش چراغ های cob پارکی و خیابانیخرید و فروش انواع لامپ cob در بازار ایرانمراکز فروش انواع چراغ های cob پارکی در کشورلیست آخرین قیمت چراغ های cob در بازار تهرانخریدار لامپ های cob پارکی و خیابانیامکان سفارش آنلاین و عمده چراغ های cobفروشگاه اینترنتی عرضه چراغ های cobارزان ترین نوع چراغ cob پارکیبهترین کیفیت چراغ cob در بازار داخلیپخش کننده انواع چراغ cob پارکی باغی و خیابانیبزرگترین بازار فروش چراغ های cob پارکی
قیمت پایه چراغ باغی

 چراغ پارکی سی او بی، کالایی مهم و پرکاربردی است. در برترین برندهای موجود به خریدار در جهت تأمین نور و روشنایی عرضه میشود. مشتریان برای خرید ارزان ترین چراغ پارکی سی او بی باید فروش و تولید کنندگان و یا وارد کنندگان مراجعه کنند. چراغ های او سی بی یک فناوری جدید در حوزه تجهیزات روشنایی می باشند. در این محصول تعداد زیادی از لامپ های ال ای دی با فاصله کم بر روی یک پنل قرار می گیرند. در ادامه این مطلب بیشتر با این محصول آشنا می شویم.

شرکت عرضه کننده چراغ پارکی در کشور

شرکت عرضه کننده تجهیزات برق و روشنایی در کشور، انواع مختلف چراغ و وسایل مربوط به آن را در اختیار کارفرمایان و یا پیمانکاران پروژه های صنعتی و یا غیر صنعتی قرار می دهد. شرکت ها و گروه های عرضه کننده در ایران، خود نمایندگان کارخانجات تولید کننده و یا وارد کننده انواع چراغ و تجهیزات برق می باشند.

در کشور ما سالانه تعداد زیادی از انواع تجهیزات و محصولات روشنایی تولید و به فروش می رسند. این کالاها شامل انواع و اقسام مختلفی می باشند.

هر کدام از آنها کاربردهای متعدد و متنوعی در تأمین نور معابر، پارک ها، جاده ها، بزرگراه ها، ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی  و … دارند.

از انواع تجهیزات برق و روشنایی می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • چراغ حیاطی پلاستیکی و یا فلزی
  • چراغ باغی خورشیدی و یا سولار
  • چراغ چمنی
  • چراغ های ال ای دی، او سی بی
  • چراغ های خیابانی، پارکی
  • و …

فروش آنلاین انواع چراغ cob پارکی

 فروش آنلاین انواع چراغ پارکی cob از طریق بنگاه های اینترنتی نظیر کانال و یا سایت در سراسر کشور، در سطح بالایی در حال انجام می باشد. چراغ cob باکیفیت پارکی را می توان به راحتی از طریق سایت ها خریداری کرد.

افراد فعال در حوزه تأمین، پخش و فروش تجهیزات روشنایی، با راه اندازی وب سایت های معتبر اقدام به فروش انواع چراغ cob حیاطی و یا پارکی می کنند. گروه بازرگانی ما نیز در امر فروش آنلاین چراغ cob پارکی، حیاطی و … فعالیت گسترده ای دارد. و توانسته است خدمات خوبی را به مشتریان در هر نقطه ای که باشند، عرضه دارد.

چراغ های cob پارکی دارای مزایا و ویژگی های منحصر به فردی هستند. از مشخصه های بارز این چراغ ها این می باشد که بعد از روشن شدن، نوری یکدست و یکنواخت را تولید می کنند.

نمایندگی فروش چراغ های cob پارکی و خیابانی

تولید کننده چراغ cob، با ایجاد نمایندگی های مختلف و متعدد در سراسر کشور، انواع مختلف چراغ های cob پارکی و خیابانی را در تناژهای مختلف به مشتریان و مصرف کنندگان می رساند.

نمایندگی فروش چرا خیابانی cob و یا نوع پارکی آن، علاوه بر فروش در زمینه مشاوره و راهنمایی برای خرید بهینه و هر چه بهتر به مشتریان خدمات ویژه و ارزنده ای را عرضه می دارد.

انواع چراغ های سی او بی پارکی و خیابانی در توان های مختلف توسط نمایندگی و یا فروشگاه ها، به فروش می رسند. توان چراغ cob بر حسب وات سنجیده می شود. کارفرما باید بر حسب نظر تیم طراحی و اجرا، لامپ سی او بی را خریداری کند.

همچنین لازم به ذکر است، نمایندگی های فروش، انواع رنگ نور چراغ cob را در دو نوع رنگ آفتابی و مهتابی در ویترین محصولات خود دارند. خریدار و مشتری می تواند متناسب با پروژه ی خود رنگ دلخواه را انتخاب کند.

خرید و فروش انواع لامپ cob در بازار ایران

خرید و فروش انواع لامپ cob در بازار ایران، در حجم های بالا و با رونق بسیار خوبی صورت می گیرد. لامپ های سی او بی در انواع گوناگونی در فروشگاه ها و بازار موجود می باشند.

انواع لامپ cob اغلب در دو نوع زیر توسط شرکت های تولید کننده به بازار عرضه می گردند:

  • cob متحرک
  • cob ثابت

لازم به ذکر است که انواع لامپ های سی او بی دارای طول عمر بالا در حدود ۵۰ هزارساعت می باشند. همین طول عمر بالا باعث شده است که خرید چراغ cob نسبت به لامپ های دیگر در صدر جدول باشد. انواع لامپ های cob برای مکان هایی همچون اداره، منزل، انبار، مغازه ها، شرکت ها، پارک، باغ، خیابان و … بسیار مفید و پرکاربرد می باشد.

در بازار، فروشندگان علاوه بر ارائه لامپ های سی او بی، انواع تجهیزات کاربردی آن مانند چراغ های ال ای دی و یا پنل آن را نیز در برنامه های خود قرار داده اند. بنابراین برای خرید پنل cob می توان به فروشگاه های موجود در بازار عرضه انواع لوازم روشنایی مراجعه کرد.

مراکز فروش انواع چراغ های cob پارکی در کشور

مراکز فروش چراغ های cob پارکی در کشور، این کالا را در انواع مختلف به خریدار عرضه می دارند. اگر شما به مراکز فروش سر زده باشید، می بینید که چراغ های سی او بی پارکی در برندهای داخلی و یا خارجی موجود می باشند.

در کشور ما چراغ های cob توسط شرکت ها و کارخانجات مختلفی تولید می شوند. برای تأمین و رفع نیاز بازار، شرکت های بازرگانی و تجار اقدام به تولید این محصول کرده اند.

مراکز فروش ارائه دهنده انواع چراغ های cob پارکی در کشور به دو شیوه آنلاین و حضوری، محصولات خود را به فروش می رسانند. این مراکز برای جلب رضایت مشتری و ارائه تنوع بیشتر، تجهیزات زیر را نیز به خریدار عرضه می دارند:

  • پایه چراغ پارکی پلاستیکی
  • چراغ حیاطی ایستاده و یا دیواری
  • و …

لازم به ذکر است، انواع چراغ های سی او بی به دلیل اینکه در مساحت و متراژ بیشتر و طولانی تری نور را تولید می کنند. بنابراین برای فضاهای بازی مانند پارک و یا باغ بسیار بازدهی و راندمان بالایی دارند. همچنین نور تولید شده توسط چراغ cob پارکی خیرگی کمتری دارد.

لیست آخرین قیمت چراغ های cob در بازار تهران

لیست آخرین قیمت چراغ پارکی cob و یا انواع مختلف دیگر در بازار تهران، توسط صنف و اتحادیه فروش تجهیزات روشنایی و یا فروشندگان معتبر وابسته به تولید کننده و یا وارد کننده عرضه می گردد.

خرید و فروش و مبادله انواع وسایل روشنایی از جمله چراغ های سی او بی بسیار بالا می باشد. بنابراین می توان از فروشندگان برتر آن، آخرین قیمت چراغ cob و یا انواع دیگر لامپ و چراغ های روشنایی را استعلام کرد. قیمت چراغ باغچه و یا پارکی سی او بی بر اساس عوامل و فاکتورهای زیر تعیین می شود:

  • برند و شرکت تولید کننده
  • نوع چراغ
  • کیفیت و جنس
  • هزینه تولید اولیه
  • طراحی و مدل چراغ
  • میزان سفارش
  • شیوه خرید

خریدار لامپ های cob پارکی و خیابانی

 

خریدار لامپ های cob پارکی و خیابانی، می تواند این چراغ را در هر تعداد تهیه کند. لامپ های cob پارکی و خیابانی از انواع چراغ روشنایی محوطه می باشند. که با فناوری نوینی که در ساخت آن ایجاد شده است و با تولید نور یکدست و مناسب، طرفداران زیادی دارند.

انواع لامپ های cob نمونه های زیر می باشد:

  • پروژکتور های خیابانی (از ۵۰ تا ۵۰۰ وات) با درجه حفاظت آی پی ۶۵
  • لامپ فیلامنتی
  • لامپ دانلایت سقفی

انواع چراغ های سی او بی پارکی و خیابانی دارای مزایا و مشخصه های منحصر به فرد و جالبی هستند. که هر کارفرمایی را تشویق می کند، که آن را خریداری کند. از مزایای این چراغ ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه و مناسب برای مشتری تمام می شود.
  • توانایی تولید بسیار بالای نور با صرف کمترین میزان انرژی
  • عدم هدر رفتن نور و انرژی
  • تولید گرمای کمتری به نسبت بقیه ال ای دی ها و چراغ های موجود در بازار

امکان سفارش آنلاین و عمده چراغ های cob

 

امکان سفارش آنلاین و عمده چراغ های cob در انواع گوناگون آن، برای مشتریان و خریداران کلی و یا جزئی از طریق سایت و دیگر درگاه های اینترنتی معتبر فراهم شده است. با سفارش آنلاین انواع محصولات روشنایی اعم از لامپ و یا چراغ های سی او بی، این کالا را با اطمینان خاطر و در کوتاه ترین زمان ممکن در محل مورد نظر تحویل بگیرد.

برای خرید اینترنتی به این نکته توجه لازم و کافی را داشته باشید. که آن بنگاه و یا درگاه اعم از سایت و یا کانال دارای اعتبار باشد. اعتبار آن سایت را می توان از طریق ارائه مطالب مفید، داشتن پرسنل فروش مجرب و خدمات ویژه آن، سنجید.

امکان سفارش آنلاین انواع چراغ های cob سب شده است که مشتری و فروشنده هر دو رضایت کافی داشته باشند.

فروشگاه اینترنتی عرضه چراغ های cob

فروشگاه اینترنتی عرضه چراغ های cob،  با تضمین کیفیت و همچنین ارائه گارانتی و ضمانت نامه معتبر، به دست مشتری می رساند:

  • سی او بی مستقیم ۵۰ وات پشت مس
  • سی او بی ۲۰۰ وات
  • سی او بی ۲۲۰ ولت ۲۵ وات
  • سی اوبی خطی در طول ۱۰ و ۱۰۰ سانتی متر
  • سی او بی RGB
  • و …

لازم به ذکر است، در فروشگاه اینترنتی عرضه چراغ سی او بی، علاوه بر ارائه این چراغ، انواع مختلف وسایل روشنایی، مانند چراغ دیواری حیاطی نیز به فروش می رسد.

هدف استفاده از چراغ های cob، تولید نور با بازدهی بالا است. بنابراین استفاده از این لامپ و یا چراغ بسیار پرفایده و مثمر ثمر می باشد.

چراغ های سی او بی قابلیت نصب بر روی سقف و یا دیوار را دارند. چراغ cob دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • راندمان بالا
  • طول عمر بالاتر
  • تولید نور با کیفیت بالاتر و …

ارزان ترین نوع چراغ cob پارکی

ارزان ترین نوع چراغ cob پارکی، را می توان از عرضه کننده و یا تأمین کننده ای که بدون واسطه و به صورت مستقیم این کالا را به مشتری می فروشد، تهیه کرد. همیشه ارزان ترین چراغ دلیل بر بی کیفیت بودن آن نیست. اگر شما از فروشنده معتبر این کالا را بخرید، مطمئن باشید که همواره بهترین چراغ سی او بی را با قیمت مناسب می توانید تهیه کنید.

در فروشگاه ما نیز به دلیل فروش مستقیم و حذف دلالان و واسطه ها قیمت و نرخ چراغ های cob و پایه چراغ ارزان برای مشتری تمام می شود. کیفیت های ارائه شده انواع چراغ های cob موجود در فروشگاه ما بی نظیر و درجه یک می باشد.

بهترین کیفیت چراغ cob در بازار داخلی

بهترین کیفیت چراغ cob در بازار داخلی بر اساس مواردی همچون قیمت مناسب، برند معتبر و … مشخص می شود. شما برای اطمینان از کیفیت چراغ سی او بی پارکی میتوانید در این زمینه از ما مشاوره لازم را بگیرید.

بهتر است بدانید که اجزای لامپ و یا چراغ cob در کیفیت آن بسیار موثر می باشد. چراغ سی او بی از سه قسمت و یا بخش زیر تشکیل شده است. جنس و کیفیت هر کدام بر روی کیفیت کل چراغ موثر می باشد:

  •  بدنه
  • بورد ال ای دی (PCB)
  • درایور یا یکسوکننده و رفلکتو

پخش کننده انواع چراغ cob پارکی باغی و خیابانی

پخش کننده انواع چراغ cob پارکی باغی و خیابانی، با عرضه این کالاها توانسته است سود خوبی را به دست آورد. هدف پخش کننده چراغ cob باغی و یا پارکی، ارائه بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت روز بازار به مشتری می باشد.

پخش کننده انواع چراغ های سی او بی باغی و یا پارکی باید سلیقه و نیاز مشتریان را همراه با آخرین تکنولوژی و تولیدات بازار مطابقت دهد. بر اساس آن با کیفیت ترین محصولات روشنایی و چراغ یا cob را عرضه کند.

لازم است بدانید که انواع چراغ های cob دارای کاربردهای مختلف دارد. از جلمه در بخش های خانگی، صنعتی و تجاری می باشد. امروزه از این چراغ ها برای طراحی چراغ های فروشگاهی، باغ و پارک، پروژکتور، چراغ های اتومبیل و … استفاده فراوان و بهینه می شود.

بزرگترین بازار فروش چراغ های cob پارکی

بزرگترین بازار فروش چراغ های cob پارکی را می توان نمایندگی های وارد کنندگان و یا تولید کنندگان برتر در این زمینه و حوزه فعال تجاری نام برد. بزرگترین بازار فروش چراغ های سی او  بی با هدف ارائه خدمات ویژه و متنوع به طرفداران و خریداران این محصول ایجاد شده است.

در بازار فروش چراغ های cob پارکی انواع این لامپ در توان ها و اشکال مختلف و در بهترین بسته بندی به مشتریان عرضه می گردد.

چراغ های سی او بی پارکی، با ایجاد نوری عالی توانسته اند، روشنایی فضای پارک و بوستان ها را به راحتی تأمین کنند. این چراغ ها علاوه بر مصرف پایین دارای زیبایی ظاهری نیز می باشند.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید