مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش بهترین پایه چراغ پارکی

انچه در این مقاله خواهید خواند...

نکاتی مهم برای خرید چراغ پارکیقیمت انواع پایه چراغ پارکی

میتوان گفت که چراغ های پارکی تلفیقی از نور و هنر است که بسیار چشم نواز است . در این چراغ ها جز اصلی بدنه یا همان پایه است. پایه چراغ پارکی از جنس فلز است . انواع پایه چراغ پارکی عبارتند از آلومینیومی ، چدنی ، فولادی یا آهنی .

بسته به نوع فلز مورد استفاده قیمت چراغ نیز متفاوت است به طوریکه نوع آلومینیومی از بقیه گران تر است علت آن نیز به خاطر خاصیت فلز آلومینیوم است که مقاوم تر از بقیه در برابر انواع عوامل مخرب خارجی فیزیکی استاتیکی و شیمیایی است .

پایه آلومینیومی علاوه مقاومت و دوام و عمر بالا دارای مزیت دیگری است و آن سبک تر بودن آن نسبت به بقیه فلزات قابل استفاده در بدنه چراغ پارکی است به همین جهت حمل و نقل را آسان تر می کند . با توجه به اندازه پایه انتخاب شده چراغ ها در اندازه های کوتاه متوسط و بلند وجود دارند .

فروش بهترین پایه چراغ پارکی

نکاتی مهم برای خرید چراغ پارکی

نکاتی مهم برای خرید چراغ پارکی هنگام خرید چراغ پارکی باید به عوامل مهمی توجه کرد تا بتوان بهترین محصول را خریداری نمود . این عوامل عبارتند از : نوع مواد استفاده شده در بدنه ، حباب و بقیه قسمتهای آن ، درجه آی پی ، نوع سرپیچ استفاده شده ، نوع و روش رنگ زدن بدنه فلزی ، جنس حباب موجود در چراغ و شکل ظاهر از مهمترین عوامل موردتوجه می باشند .

البته باید توجه داشت بدلیل قابلیت طراحی منحصر بفرد چراغ های پارکی می توان از آنها بعنوان چراغ ویلایی نیز استفاده نمود.

حال به شرح مختصری از هریک از عوامل خواهیم پرداخت . حباب باید علاوه بر دوام و مقاومت بالا در برابر انواع عوامل مخرب باید در برابر گرمای تولید شده لامپ مقاوم باشد همچنین نشکن باشد . نوع سرپیچ باید دارای اندازه ای بزرگ بوده و بهتر است از جنس سرامیک باشد .

همچنین جهت جلوگیری از خوردگی و فرسایش فلز بدنه از رنگ الکترواستاتیک بر روی سطح فلز استفاده شده باشد . از انواع لامپ های مورد استفاده در قسمت شعله میتوان به ال ای دی و تنگستن اشاره کرد که دارای رنگهای مختلف می باشند و علاوه مقاومت بالا نسبت به لامپ های قدیمی می توان گفت در مصرف برق صرفه جویی می کنند .

قیمت انواع پایه چراغ پارکی

قیمت انواع پایه چراغ پارکی از انواع چراغ های پارکی می توان نام برد : چراغ رومی ، چراغ خمره ای ، چراغ صدفی و غیره است که از این بین چراغ خمره ای رایج تر پرفروش تر و دارای قیمتی مناسب تر نسبت به بقیه انواع چراغ های پارکی موجود در بازار می باشد .

همانطور که می دانیم چراغ های پارکی براساس نوع منبع تغذیه به سه دسته تقسیم بندی می شوند : باتری لیتیومی ، جریان برق ، خورشیدی .در این بین نوع خورشیدی آن از بقیه گرانتر است.نوع خورشیدی با ذخیره انرژی خورشیدی در طول روز آن را به انرژی الکتریکی تبدیل کرده و نیازی به سیم و جریان برق نمی باشد .

پخش پایه چراغ پارکی با جنس های مختلف توسط شرکت ها و کارگاه های سازنده انجام می شود و براساس سلایق مختلف به فروش می رسد .

 

 

صنایع و بازرگانی الین مرکز فروش عمده انواع محصولات روشنایی با کیفیت بالا و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا می باشد.

فروشگاه مجازی الین آماده ارائه خدمات فروش انواع چراغ پارکی، چراغ چمنی، چراغ باغی، چراغ توپی، چراغ خیابانی،چراغ محوطه ای ؛چراغ ویلایی؛ پایه چراغ باغی و مبلمان شهری و سایر محصولات دیگر می باشد.

تنوع و کیفیت بالای محصولات این مجموعه بسیار بالا بوده، زیبایی و آراستگی در کلیه محصولات خود  را با بسته‌بندی مناسب با سلیقه خریداران در نظر می‌گیرد.

مرکز الین در زمینه صادرات سهم بزرگی از بازار  را به خود اختصاص داده است.

از جمله: کشورهای آسیای شرقی و کشورهای حوزه خلیج فارس

جهت ارتباط بیشتر مجموعه با شماره مستقیم ۰۹۱۲۹۵۱۱۳۳۴ تماس بگیرید

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید