مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده پایه چراغ صادراتی

انچه در این مقاله خواهید خواند...

درباره پایه چراغ بیشتر بدانیدشرکت صادرات پایه چراغ فلزی

صادرات پایه چراغ : یکی ابزار و وسایل خیلی ضروری و مورد نیاز برای پارک ها, حیاط ها, باغ ها و . . . است. صادرات پایه های چراغ توسط تولید کنندگان پایه انجام می شود این پایه ها در خارج از کشور مشتریان زیادی دارد صادرات این چراغ یکی از صادرات مهم کشور محسوب می شود.

فروش عمده پایه چراغ صادراتی

درباره پایه چراغ بیشتر بدانید

درباره پایه چراغ بیشتر بدانید چراغ پارکی پایه بلند یکی از ابزار های مهم برای زیبا سازی شهر ها و محیط ها پایه های بلند چراغ ها است.

چراغ پارکی پای بلند علاوه بر این که باعث روشنایی محیط می شوند به دلیل اینکه در طراحی ان ها از نقش و نگار های ظریفی کار شده است زیبایی محیط را چند برابر می کند.

کاربرد مهمی که پایه چراغ های پارکی دارند به خاطر این است که در هنگام شب درخت ها باعت ایجاد سایه می شوند و باعث تاریک شدن کل محیط می شوند به همین دلیل از پایه ها بلند استفاده می کنند که نور داخل درخت ها بتابد و مانع از ایجاد سایه بر روی زمین و تاریکی و ترسناک بودن یک محیط می شود.

چراغ های پارکی پایه بلند از انرژی برق استفاده نمی کنند ; بلکه از طریق انرژی خورشیدی کار می کند و این باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

یکی دیگر از مهم ترین کاربرد های مهم پایه چراغ ها هوشمند بودن آن ها است زیرا این چراغ ها طبق رفت و امد افراد کار می کنند و وقتی از مکانی عبور می کنند چراغ ها بر اساس حسگر های هوشمندی نورشان زیاد می شود و پس از عبور پایه چراغ ، نور را کم می کنند.

شرکت صادرات پایه چراغ فلزی

شرکت صادرات پایه چراغ فلزی انواع چراغ پارکی مختلف و زیادی در مناطق گوناگون وحود دارد :

در پایه چراغ های فولادی از فولاد های مقاوم استفاده شده است به همین دلیل قیمت بسیار زیادی دارد ; طول این پایه ها حدود ۳ متر است.

در پایه های چراغ های آلومنیومی از تکه های ریخته شده آلومنیوم استفاده شده است و ارتفاعی حدود ۱٫۴۰ متر می باشد; این پایه چراغ ها شکل و ظاهری بسیار زیبا دارند.شرکت های زیادی در ایران به تولید و صادرات پایه چراغ های پارکی می پردازند که یکی از این شرکت ها شرکت شیک سازان است

برای خرید لوله های برق ها به صورت عمده می توان به چند روش اقدام کرد :

۱ – خرید به روش حضوری

۲ – خرید به صورت غیر حضوری

برای خرید حضوری لوله برق عمده باید به فروشگاه و مغازه های لوازم برق فروشی مراجعه کرد و در آن جا انواع مختلفی از لوله ها مشاهده کرد و پس از انتخاب محصول مورد نیاز خود را به صورت عمده خریداری کرد.

برای خرید غیر حضوری باید به فروشگاه اینترنتی و یا سایت های معتبر فروش لوازم الکتریکی مراجعه کرد و انواع مختلفی از لوله های برق های عمده را مشاهده کرد و لوله ی مورد نظر و نیاز خود را انتخاب کرده و آن را خریداری کرد.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید