مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت بهترین پایه چراغ صادراتی

انچه در این مقاله خواهید خواند...

آنچه درباره چراغ پارکی نمی دانیدشرکت صادرات پایه چراغ مدرن

مجموعه بازرگانی الین در جهت رشد و شکوفایی اقتصادی کشور با افتخار اقدام به صادرات پایه چراغ نموده است . این چراغ ها در اندازه های کوتاه و بلند تولید شده است که نوع بلند آن ویژه پارک ها ، معابر و باغ ها می باشد و نوع کوتاه آن بیشتر در حیاط منزل ، استخرها و محیط های سرسبز مانند بوستان ها به کار می رود.در ادامه با چراغ های پارکی و انواع آن آشنا می شوید:

قیمت بهترین پایه چراغ صادراتی

آنچه درباره چراغ پارکی نمی دانید

آنچه درباره چراغ پارکی نمی دانید انواع چراغ پارکی تولیدی از نظر جنس به کار رفته در محصول، شکل و شمایل ، قدرت روشنایی و اندازه از تنوع بسیاری برخوردارند که می توان بر اساس نیاز و شرایط اقلیمی و زیستی آن ها را تقسیم نمود.این نوع تولیدات از نظر ارتفاع به صورت کوتاه و بلند ساخته می شوند که پایه کوتاه آن تا ا متر می باشد و در منازل ، و روی چمن پارک ها و محیط های اداری نصب می شود. اما نوع دوم آن چراغ پارکی پایه بلند است . این گونه چراغ ها بیشتر در معابر ، پارک ها و محیط بیرونی ادارات به کار می رود. از نظر ارتفاع آن ها از دو متر تا پنج متر است. هر چقدر طول بیشتری داشته باشند از قدرت نور دهی بالاتری برخوردار بوده و محیط بیشتری را نورانی می کنند.این چراغ ها علاوه بر روشنایی زیبایی خاصی را به محیط می دهند به طوری که موجب آرامش خاطر مردم شده و شادی خاصی را در بیننده ایجاد می کنند.در مقابل تغییرات آب و هوایی مانند باران و برف ، گرما و سرما مقاوم بوده، آسیب نمی بینند . ظاهرشان تغییر نمی کند و با توجه به رنگ و جنس بکار رفته در تولید دچار زنگ زدگی و رنگ پریدگی نمی شوند.

چراغ ها به صورت تک شاخه و چند شاخه عرضه می شود که معمولا برای روشنایی پارک ها ، جاده های بین شهری ، خیابان ها از نوع تک شاخه آن استفاده می کنند.

شرکت صادرات پایه چراغ مدرن

شرکت صادرات پایه چراغ مدرن این شرکت در زمینه صادرات پایه چراغ فعال بوده شما مشتری گرامی می توانید ضمن تماس با کارشناسان خبره و دریافت اطلاعات جامع و کاملی از محصولات با برندهای مختلف ، طرح ،مدل و اندازه هر یک از محصولات آشنا شده ، با خاطری آسوده آنچه مورد نیاز است را تهیه نمائید.قیمت ها بر اساس نوع برند و جنس بکار رفته در محصول متغییر است . با خرید عمده از تخفیفات لازم در هنگام خرید بهره مند خواهید شد. ما تضمین می دهیم تا محصولات را در کمترین زمان ممکن در بسته بندی های استاندارد دریافت نمائید. از آن جایی که بدون واسطه و مستقیما این تولیدات را دریافت می کنید ؛ در هزینه خریدتان صرفه جویی نموده و قیمت کمتری را پرداخت می نمائید. صمن این که می توانید به صورت اینترنتی نیز با این مجموعه ارتباط حاصل نمائید.

جلب رضایت شما از اولویت های مهم ما در خدمت رسانی به شما عزیزان است.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید