مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عمده چراغ پارکی صادراتی

انچه در این مقاله خواهید خواند...

مقایسه انواع چراغ پارکی پایه بلند و کوتاهمراکز صادرات چراغ پارکی

سیر تکامل روشایی بسیار جالب است از سوزاندن چوب در قدیم گرفته تا پیشرفت شگفت انگیز انواع چراغ های برقی کنونی که در همه ی نقاط جهان نور افشانی می کنند.ا ز جمله این تولیدات چراغ های پارکی می باشند.چراغ های پارکی بیشتر در پارک ها استفاده می شود . این چراغ ها با جلوه ی خود چشمان هر بیینده ای را نوازش نموده و آسایش خاطری را برای آن ها فراهم نمایند.

مجموعه الین در صادرات چراغ پارکی با تجربه و موفق عمل نموده است.

قیمت عمده چراغ پارکی صادراتی

مقایسه انواع چراغ پارکی پایه بلند و کوتاه

مقایسه انواع چراغ پارکی پایه بلند و کوتاه چراغ ها در دو نوع چراغ فلزی پارکی و چراغ ویژه پاغ ها موجود است.پایه های این چراغ ها متناسب با نیاز مشتریان به صورت کوتاه و بلند در دسترس می باشد. ن نکات مهم در تولید چراغ ها: ۱. استفاده از مرغوبترین مواد اولیه و روش‌های تولید نوین جهت استحکام بخشیدن و دوام محصولات ۲. تنوع و زیبایی در مدل و رنگ جهت پوشش سلیقه‌های مختلف ۳ . گارانتی محصولات و رعایت حقوق مصرف کننده ۴. بکارگیری طرح‌های مبتکرانه جهت سهولت نصب و سرویس محصولات ۵. توجه به میزان مصرف انرژی با ایجاد بازدهی نور مناسب ۶. الویت دادن به جلب رضایت مشتری ما معتقدیم که منحصر به فرد بودن حق شماست و همچنان تلاش خواهیم کرد تا رضایت شما از خریدی شایشته و مناسب را جلب نماییم.

همانطور که توضیح داده شد چراغها در سایزهای کوتاه و بلند ساخته شده اند و با توجه به نیاز مشتریان و به صورت عمده در اختیار آنان قرار می گیرد. چراغ های پارکی پایه بلند در سایزهای ۳ تا ۱۲ متر

وجود دارد.. این چراغ ها نور افکنی شدیدی داشته و در ارتفاع نیز از روشنایی کافی برخورداند.

چراغ پارکی پایه کوتاه هم در دسترس بوده که از نور و ساخت بسیار زیبایی برخوردار است و فضای پارک ها وسبزه ها را به صورت جذابی روشن و آراسته می کند.اگر می خواهید حیاط منزل یا ویلایی را زیباتر نمائید ،پیشنهاد می شود ؛ از این تولیدات که در اندازه های ۱ متر و کمتر از آن هم تولید می شود؛ استفاده نمائید.

مراکز صادرات چراغ پارکی

مراکز صادرات چراغ پارکی انواع چراغ پارکی که زیر نظر بهترین متخصصان ایرانی تولید شده با استقبال کشورهای خارجی همسایه مانند ترکیه ، ارمنستان و کشورهای اروپایی نیز روبرو شده و به این کشورها صادرات دارد.در خصوص صادرات چراغ پارکی با شماره های ثبت شده در سایت تماس گرفته و اندازه مشخص، درجه کیفی و رنگ لامپی که مورد استفاده قرار می گیرد را سفارش دهید تا در سریع ترین زمان تقدیم حضورتان گردد. با سفارش عمده ی این محصول می توانید از تخفیف ویژه برخوردار شده و خریدی با صرفه را تجربه نمائید.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید