مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز صادرات چراغ پارکی محوطه

انچه در این مقاله خواهید خواند...

مناسب ترین چراغ برای محوطهعرضه کنندگان چراغ پارکی محوطه

چراغ پارکی محوطه نوعی چراغ پارکی است که نور را در سر تا سر محوطه پارک پخش می کند و می تواند زیبایی محوطه را با طرح زیبای خود دو چندان کند از آنجا که این چراغ ها دائما در معرض عوامل فرسایشی محیطی قرار دارند انتخاب متریال چراغ از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

باید مواد به کار رفته در چراغ توانایی مقاومت هرچه بیشتر در برابر برف باران سرما گرما نورخورشید ضربه و غیره را داشته باشد. همچنین باید دارای نورپردازی مناسب برای روشن کردن هرچه بیشتر محوطه باشد. لامپ های قابل استفاده در این چراغ های زیبا به شرح زیر است : تنگستن ، کم مصرف و ال ای دی

مرکز صادرات چراغ پارکی محوطه

مناسب ترین چراغ برای محوطه

مناسب ترین چراغ برای محوطه از انواع چراغ پارکی جدید می توان چراغ های ویلایی و  چراغ خورشیدی را نام برد که با ذخیره کردن انرژی خورشیدی در خود و تبدیل آن به انرژی الکتریکی کار کرده و دارای قیمت بیشتری نسبت به نوع باتری و الکتریکی چراغ پارکی می باشد . مناسب ترین نوع چراغ برای استفاده در محوطه باید دارای ویژگی های زیر باشد:

جنس فلز به کار رفته در بدنه آن باید بهترین باشد و بالاترین مقاومت را در برابر انواع عوامل مخرب محیطی داشته باشد از انواع فلز به کار رفته در بدنه می توان آلومینیوم، چدن، فولاد و غیره نام برد که از این بین آلومینیوم دارای مقاومت بسیار بالایی است در عین حال قیمت آن نیز نسبت به بقیه موارد نیز بیشتر است.

همچنین برای افزایش مقاومت سطح فلز موردنظر را رنگ آمیزی کرده و این می تواند بسیار مفید واقع شود. همچنین باید در عین نورپردازی بالا در مصرف برق صرفه جویی لازم را داشته باشد. جنس حباب آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید از پلیمری مقاوم و نشکن در آن استفاده شده باشد

و در عین حال بتواند در برابر گرمای حاصل از نور لامپ مقاوم باشد. نوع لامپ به کار رفته در آن اهمیت قابل توجهی دارد. زیبایی و طراحی لامپ از دیگر عوامل مهم است که باید محیط را خاص و ویژه جلوه دهد. همچنین هرچه شعاع نوری بالایی داشته باشد مناسب ترین به حساب می آید.

رنگ بدنه به کار رفته در چراغ می تواند جلب توجه عموم مردم باشد. در این بین چراغ پارکی سرلوله بسیار زیبا و مدرن است

عرضه کنندگان چراغ پارکی محوطه

عرضه کنندگان چراغ پارکی محوطه عرضه چراغ پارکی محوطه هم بصورت مستقیم و هم بصورت غیرمستقیم توسط عرضه کنندگان انجام می شود . می توان با مراجعه به سایت زیر به صورت غیرمستقیم و بدون واسطه باکیفیت ترین چراغ پارکی را در عین مناسب بودن قیمت تهیه کرد. مناسب بودن قیمت دلیل بر بی کیفیتی نیست بلکه علت آن حذف واسطه هاست

صنایع و بازرگانی الین مرکز فروش عمده انواع محصولات روشنایی با کیفیت بالا و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا می باشد.

فروشگاه مجازی الین آماده ارائه خدمات فروش انواع چراغ پارکی، چراغ چمنی، چراغ باغی، چراغ توپی، چراغ خیابانی،چراغ محوطه ای ؛چراغ ویلایی؛ پایه چراغ باغی و مبلمان شهری و سایر محصولات دیگر می باشد.

تنوع و کیفیت بالای محصولات این مجموعه بسیار بالا بوده، زیبایی و آراستگی در کلیه محصولات خود  را با بسته‌بندی مناسب با سلیقه خریداران در نظر می‌گیرد.

مرکز الین در زمینه صادرات سهم بزرگی از بازار  را به خود اختصاص داده است.

از جمله: کشورهای آسیای شرقی و کشورهای حوزه خلیج فارس

جهت ارتباط بیشتر مجموعه با شماره مستقیم ۰۹۱۲۹۵۱۱۳۳۴ تماس بگیرید.

 

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید