مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولید چراغ پارکی آلومینیوم

انچه در این مقاله خواهید خواند...

بهترین جنس برای چراغ پارکیعرضه بی واسطه چراغ پارکی آلومینیوم

چراغ پارکی، جزء چراغ های روشنایی می باشد، که زیبایی فوق العاده ای به محیط می دهد. این چراغ ها، در بوستان ها، فضای سبز، باغ ها، رستوران ها استفاده می شود و زیبایی آن محیط را دو چندان، می کند. اگر این چراغ های پارکی نبودند، زیبایی محیط اطرافمان در تاریکی گم می شد و تاریکی جایش را به روشنایی می بخشید. این چراغ ها علاوه بر اینکه نور می دهند، فضای محیط را زیبا و شیک می کنند. با استفاده از این چراغ ها، محیط اطراف تان را جذاب کنید.چراغ پارکی آلومینیوم کارایی زیادی دارد چراغ پارکی جدید مدل های زیادی دارد فروش چراغ پارکی بسیار راحت است.

طراحی پراغ ها و پایه چراغ ا بصورتی است که می توان از آنها بعنوان :

چراغ پارکی، چراغ چمنی، چراغ باغی، چراغ توپی، چراغ خیابانی،چراغ محوطه ای ؛چراغ ویلایی؛ پایه چراغ باغی  استفاده نمود.

کارخانه تولید چراغ پارکی آلومینیوم

بهترین جنس برای چراغ پارکی

بهترین جنس برای چراغ پارکی جا که چراغ از جمله کالا های ارزشمند می باشد، نیاز است در هنگام خرید آنها وسواس بسیاری به خرج داد تا دسترسی به محصولات مرغوب ممکن شود. طبعا انتخاب محلی که از اعتبار بالا می باشد، می تواند احتمال وقوع خطا و مشکلات احتمالی را به حداقل برساند. بهترین صادرکنندگان چراغ پارکی به دلیل فعالیت گسترده و سابقه طولانی که در این زمینه دارند، امکان دستیابی به انواع اصل را فراهم می آورده اند

از این رو می توان با اطمینان کامل به تهیه این محصولات پرداخت و جهت مصارف مختلف مورد استفاده قرار داد.ارتفاع پایه چراغ پارکی بین ۳ متری الی ۴ متری می باشند که در پارک ها و اماکن تفریحی و پیاده رو ها مورد استفاده قرار می گیرند. پرژوکتور های روشنایی نصب شده بر روی این پایه چراغ ها قابلیت انتخاب داشته و طبق سفارش مشتری و فضای تحت پوشش اتخاب می شوند.

تمامی انواع پایه چراغ های پارکی تولید شده در کارگاه تولیدی نوین پارک دارای ضمانت و رنگ کوره ای بوده و کیفیت مناسبی دارند. پایه چراغ خیابانی و اتوبانی در دو نوع لوله ای رنگ شده و چند وجهی گالوانیزه قابل ساخت بوده که نوع گالوانیزه ماندگاری بیشتر و قیمت بالاتری نسبت به نوع دیگر دارد. پرژکتور های استفاده شده در پایه چراغ های خیابانی باید دارای قدرت و توان بالتری باشند تا نور معابر به طور تعداد و توان روشنایی را برای عابرین انجام می دهد.

جهت روشنایی فضای سبز پارک ها و مخصوصا چمن ها می توان از پایه چراغ های چمنی که ارتفاع کوتاه تری دارند استفاده کرد. تیم طراحی و ساخت نوین پارک آمادگی تولید مدل های دلخواه مشتریان خود داشته است.

عرضه بی واسطه چراغ پارکی آلومینیوم

عرضه بی واسطه چراغ پارکی آلومینیوم برای خرید چراغ پارکی، باید به سراغ شرکت های معتبری رفت که انواع چراغ را با طرح ها و مدل های متفاوت، با ضمانت محصول مورد نظر، به خریداران، عرضه می کنند. علاوه بر خرید حضوری از این مراکز پخش چراغ پارکی، می توان به صورت غیرحضوری نیز، از طریق سایت های معتبر فروش انواع چراغ پارکی، چراغ مورد نظر را سفارش داد و درب منزل یا مکان مورد نظر، دریافت نمود. در این سایت ها قیمت محصول، به همراه مشخصات آن درج شده است که تنها با یک کلیک، سفارش خود را ثبت می کنید. برای خرید از سایت هایی انتخاب کنید که دارای نماد اعتماد باشند، چون این نماد، یک تضمین خرید محصولات شما می باشد.

صنایع و بازرگانی الین مرکز فروش عمده انواع محصولات روشنایی با کیفیت بالا و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا می باشد.

فروشگاه مجازی الین آماده ارائه خدمات فروش انواع چراغ پارکی، چراغ چمنی، چراغ باغی، چراغ توپی، چراغ خیابانی،چراغ محوطه ای ؛چراغ ویلایی؛ پایه چراغ باغی و مبلمان شهری و سایر محصولات دیگر می باشد.

تنوع و کیفیت بالای محصولات این مجموعه بسیار بالا بوده، زیبایی و آراستگی در کلیه محصولات خود  را با بسته‌بندی مناسب با سلیقه خریداران در نظر می‌گیرد.

مرکز الین در زمینه صادرات سهم بزرگی از بازار  را به خود اختصاص داده است.

از جمله: کشورهای آسیای شرقی و کشورهای حوزه خلیج فارس

جهت ارتباط بیشتر مجموعه با شماره مستقیم ۰۹۱۲۹۵۱۱۳۳۴ تماس بگیرید.

 

 

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید