مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

برترین واردکننده پایه چراغ پارکی دکوراتیو

انچه در این مقاله خواهید خواند...

مشخصات چراغ پارکی مدل دکوراتیوخرید تضمینی پایه چراغ پارکی دکوراتیو
چراغ پارکی

پایه چراغ پارکی دکوراتیو یکی از زیباترین و مهم ترین اجزای یک حیاط ویلا و یا محوطه باغ تفریحی هستند. این محصول علاوه بر ایجاد روشنایی تاثیر بسیار بزرگی بر روی دکور محیط دارد. پایه چراغ پارکی دکوراتیو توسط برترین وارد کننده های این محصول به کشور وارد می شود و در طرح ها و شکل های متفاوتی برای خرید در دسترس خریداران قرار می گیرد. تمامی شکل های این محصول از کارخانه های مطرح تهیه می شود و هموطنان محصولی را خریداری خواهند کرد که دارای بالاترین میزان رضایت در سایر کشور ها است.

برترین واردکننده پایه چراغ پارکی دکوراتیو

مشخصات چراغ پارکی مدل دکوراتیو

مشخصات چراغ پارکی مدل دکوراتیو یک چراغ پارکی مدل دکوراتیو دارای مشخصاتی است که باید با بررسی آن ها بهترین گزینه را متناسب با محل مورد نظرمان انتخاب کنیم. در زیر به این ویژگی ها اشاره خواهیم کرد.

  • ارتفاع چراغ پاکی: این محصول در ارتفاع های متفاوتی تولید و وارد کشور می شود. برای محیط های کوچکتر از ارتفاع های کمتر استفاده می شود و برای محیط های بزرگتر از چراغ های بلندتر زیرا پخش نور بیشتری ایجاد می کند و روشنایی در محیط به صورت یکسان و یکنواخت خواهد بود. در هنگام انتخاب ارتفاع بهتر است میزان فواصل پایه های چراغ را مدنظر قرار داد.
    طرح های مختلف: در شکل پایه چراغ پارکی فانوسی شکل پرتاب نور به شکل یک دایره می باشد که با توجه به ارتفاع و توان لامپ می تواند اندازه متفاوتی داشته باشد اما در پایه چراغ پارکی دو شاخه ما پرتاب نور را به شکل دو دایره خواهیم داشت. به طور معمول ارتفاع چراغ های دو شاخه بسیار بلند تر از پایه های تک شاخه و یا فانوسی می باشد و با توجه به محیط می توان مناسب ترین گزینه را انتخاب کرد.
  • مدل های دیوار کوب و بدون پایه ی این محصول نیز موجود است که به صورت مکمل برای روشنایی بخشی در بخش خاصی به دیوار متصل می شود.
  • مقاومت در برابر نور و رطوبت: محصولات وارداتی شرکت ما همگی از بهترین مواد اولیه تولید شده و در مقابل تمام عوامل محیطی اعم از رطوبت و آفتاب تابستان بالاترین میزان مقاومت را از خود نشان می دهند.

خرید تضمینی پایه چراغ پارکی دکوراتیو

خرید تضمینی پایه چراغ پارکی دکوراتیو خرید تضمینی پایه چراغ پارکی دکوراتیو به این معنا است که محصول ارائه شده به شما در آزمایش های کنترل کیفی متفاوت شرکت کرده و با بالاترین نمره از آن ها عبور کرده است. خریداران این محصول می توانند اطمینال کامل داشته باشند که یکی از برترین محصولات جهانی را با بالاترین کیفیت تهیه کرده اند. به دلیل این مسئله که شما محصول را از وارد کننده تهیه خواهید کرد قیمت نیز به کمترین میزان خود کاهش پیدا خواهد کرد.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید