مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تهیه انواع چراغ پارکی پایه کوتاه

انچه در این مقاله خواهید خواند...

استفاده از چراغ پارکی در ویلاهاشرکت عرضه چراغ پارکی پایه کوتاه

پایه چراغ پارکی دکوراتیو از دسته محصولاتی هست که باعث زیبا شدن فضای سبز میشود. فروش عمده این محصول باعث کاهش قیمت آن میشود. نور یکی از ضروریاتی است که به کمک آن همه چیز را می توان دید. در روز که نور طببعی وجود دارد و افراد دید راحتی دارند اما در شب اینطور نیست. شب ظلمات مطلق است و تنها نور چراغ یا لامپ است که باعث دید می شود. حال برای نور رسانی و تامین آن؛ ابزاری روی کار آمده اند به نام چراغ باغی که به عنوان تکیه گاهی برای چراغ عمل کرده و در نهایت به تامین نور کمک می کنند.

چراغ پارکی پایه کوتاه مدل های زیادی دارد چراغ پارکی لوکس مدل های زیادی دارد چراغ پارکی کوتاه بسیار زیبا است

تهیه انواع چراغ پارکی پایه کوتاه

استفاده از چراغ پارکی در ویلاها

استفاده از چراغ پارکی در ویلاها به چراغ هایی که معمولاً باعث روشنایی در باغ پارک و هیات های بزرگ می‌باشد را چراغ پارکی می‌گویند معمولاً همه بدنی این چراغ ها از فلز می باشد بسیار مقاوم در برابر گرما سرما و زنگ زدگی می باشد کیفیت آن بسیار بالا و رنگ‌پذیری بالایی دارد اینه چراغ پارکی فلزی را در سایزهای مختلف و ارتفاعات متفاوت برای مکان های مختلفی تولید می شود و بعضی از این چراغ های کاری پارکینگ بر روی دیوار نصب می شود و یا بعضی های آنها بر روی بلندی استفاده می‌شود

و بعضی هم به صورت استوانه ای در وسط پارک و باغ قابلیت استفاده و نصب را دارد. این پایه چراغ پارکی فانوسی فلزی نورپردازی بسیار بالایی دارند و بنابراین طراحی مد نظر و محوطه پارک را در ابعاد و مختلفی نورپردازی می کند امه هایی که در این چراغ های پارکی فلزی نصب می‌شود که قدرت نوردهی آنها کاملاً متفاوت می‌باشد این چراغ ها معمولا پنل خورشیدی دارند که در روز انرژی ذخیره می کنم و در شب نورپردازی کار کار را بر عهده می گیرد

و باعث می‌شود که انرژی برق کمتری در نورپردازی این چراغ ها استفاده شود و صرفه‌جویی بسیار زیادی در مصرف برق می شود مقاومت این چراغ ها هم بسیار زیاد است و دیر ب دیر خراب می‌شود اما باید حتماً هر چند مدت یک بار آنها را سرویس کرد تا علاوه بر اینکه خطری نداشته باشد تعمیرات که لازم دارد را هم بر روی این چراغ ها انجام بگیرد.

شرکت عرضه چراغ پارکی پایه کوتاه

شرکت عرضه چراغ پارکی پایه کوتاه تولید کنندگان بسیاری در سراسر کشور وجود دارند که با استفاده از بهترین مواد اولیه پایه چراغ پارکی با جنس مرغوب و با کیفیت را برای خریداران تولید می‌کنند زیرا این محصول در محیط‌های باز قرار می‌گیرد در نتیجه ممکن است زنگ بزند و یا دچار پوسیدگی شود

به همین منظور باید از جنس بسیار باکیفیت ساخته شود تا پس از مدتی استفاده خراب نگردد. تولید کنندگان پس از تولید محصول مورد نظر به پخش پایه چراغ پارکی مشغول می شوند و آن را به فروشگاه ها و نمایندگی های فروش آن در سراسر کشور عرضه می کنند و شما با مراجعه به این فروشگاه ها می توانید پایه چراغ مورد نظر در جنس دلخواه خود را تهیه کنید. قیمت این محصول با توجه به جنس پایه آن و هم چنین لامپ استفاده شده در آن متفاوت است و اکنون نمی توانیم قیمت دقیق برای آن ذکر کنیم.

صنایع و بازرگانی الین مرکز فروش عمده انواع محصولات روشنایی با کیفیت بالا و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا می باشد.

فروشگاه مجازی الین آماده ارائه خدمات فروش انواع چراغ پارکی، چراغ چمنی، چراغ باغی، چراغ توپی، چراغ خیابانی،چراغ محوطه ای ؛چراغ ویلایی؛ پایه چراغ باغی و مبلمان شهری و سایر محصولات دیگر می باشد.

تنوع و کیفیت بالای محصولات این مجموعه بسیار بالا بوده، زیبایی و آراستگی در کلیه محصولات خود  را با بسته‌بندی مناسب با سلیقه خریداران در نظر می‌گیرد.

مرکز الین در زمینه صادرات سهم بزرگی از بازار  را به خود اختصاص داده است.

از جمله: کشورهای آسیای شرقی و کشورهای حوزه خلیج فارس

جهت ارتباط بیشتر مجموعه با شماره مستقیم ۰۹۱۲۹۵۱۱۳۳۴ تماس بگیرید.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید