مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع چراغ پارکی فانوسی بزرگ

انچه در این مقاله خواهید خواند...

عوامل موثر در قیمت گذاری چراغ پارکیصادرات چراغ محوطه به ترکیه

چراغ پارکی فانوسی در مدل های گوناگون برای نورپردازی و زیباسازی در فضای باز و همه پارک ها استفاده می شود. توزیع چراغ پارکی فانوسی بزرگ با توجه به نیاز مصرف کنندگان در بازار داخلی و بازار بین المللی صورت می گیرد.

توزیع چراغ پارکی فانوسی بزرگ

عوامل موثر در قیمت گذاری چراغ پارکی

عوامل موثر در قیمت گذاری چراغ پارکی

چراغ پارکی فانوسی تنوع بالایی در طرح و مدل دارد. از نرخ های مقرون به صرفه ای بهره مند می باشد. قیمت چراغ پارکی به صورت روزانه و طبق آخرین تغییرات برای خریداران و همه افراد استعلام می شود . کارشناسان فروش حاضر در این محل پاسخگوی مشتریان جهت اطلاع آخرین نرخ ها می باشند.

چراغ پارکی فانوسی از قیمت های متفاوتی برخوردار هستد که تحت تاثیر عوامل گوناگون تعیین نرخ می شوند. کیفیت از بارزترین عواملی است که قیمت این محصول را مشخص می کنند. هر چه درجه کیفی کالا بالا باشد نرخ آن نیز بیشتر می شود. در تولید محصول هزینه های زیادی صرف می شود که تاثیر مستقیمی بر نرخ آن دارد. همچنین بسته بندی های ایجاد شده در تعیین قیمت چراغ پارکی فانوسی موثر است.

اگر برای خرید کلی این کالا اقدام کنید می توانید قیمت ها را  نسبت به خرید تکی کاهش دهید. این فرصت برای خرده فروشان و صاحبان مراکزی که به تعداد بالای این محصول نیاز دارند بسیار مناسب است. برای راحتی مشتریان نرخ هر محصول در جدول مشخصی جمع آوری شده و در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می گیرد. 

برند، هزینه مواد اولیه، نوع بسته بندی و… از دیگر عوامل موثر در قیمت گذاری چراغ پارکی فانوسی می باشند. 

صادرات چراغ محوطه به ترکیه

قیمت پایه چراغ خیابانی

صادرات چراغ پارکی فانوسی به ترکیه و دیگر کشورهای خواهان این محصول در تناژ بالا و با نرخ روز انجام می شود. این محصول توسط بهترین مهندسان ایرانی در طرح های متنوع و زیبا تولید شده و با کیفیت بالایی که در کارایی آن لحاظ شده است جهت صادرات به دیگر کشورها بسته بندی می شود.

صادرات این محصول علاوه بر ترکیه به کشورهای دیگری مانند کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی در حال انجام است. قیمت این محصولات به دلیل کیفیت بسیار خوبی که دارند نسبت به مدل های معمولی بیشتر است. این محصول به دلیل کیفیت بدنه و مواد به کار رفته شده کارایی بهتر و ماندگاری بیشتری دارد.

از آنجایی که این محصول هنگام حمل و نقل از حساسیت بالایی برخوردار بوده به وسیله بهترین وسایل نقلیه و با احتیاط ویژه از مرز خارج شده و به دست مشتریان در خارج از کشور می رسد. در معرفی و شناخت تولیدات داخلی، تاجران بسیار خبره ای در حال فعالیت می باشند که تاثیر زیادی در فروش و عرضه این محصول به بازارهای خارجی دارند.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید