مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید انواع چراغ پارکی آلمینیوم

انچه در این مقاله خواهید خواند...

ویژگی انواع چراغ پارکی آلومینیومعرضه مستقیم چراغ پارکی آلمینیوم

چراغ پارکی آلمینیوم برای فضای پارک و حیاط بسیار مناسب است و محیطی کلاسیک را به ارمغان می آورد. از چراغ پارکی آلمینیوم برای پارک ها ویلا ها و فضای باز استفاده می شود. چراغ آلمینیوم پارکی در رنگ های مختلف نیز وجود دارد از جمله این رنگ ها شامل: نقره، مشکی، برنز، مسی،… است که محیط پارک با این رنگ ها بسیار زیبا خواهد شد. در قسمت لامپ، داری حباب های شیشه ای است. چراغ پارکی آلومینیوم بیشتر مورد پسند افراد قرار می گیرد چون ظاهری زیبا و جذاب دارد و در رنگ های مختلف وجود دارد می توان هر کس با سلیقه ی خود رنگ مورد نظر خود را انتخاب کند، همچنین چراغ پارکی آلمینیوم نور را به راحتی تا ۶ متر پخش و روشن می نماید.

تولید انواع چراغ پارکی آلمینیوم

ویژگی انواع چراغ پارکی آلومینیوم

ویژگی انواع چراغ پارکی آلومینیوم امروزه در بیشتر پارک ها از چراغ پارکی آلومینیوم استفاده می شود و از چراغ پارکی جدید برای پارک های خصوصی یا ویلا ها نیز استفاده می کنند. چراغ پارکی آلومینیوم فضای زیبایی را برای شما به وجود می آورد.

البته هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. چراغ پارکی آلومینیوم پایه آن تمام آلومینیوم است و سر آن دارای حباب های شیشه است و دارای رنگ های مختلفی است و همینطور شکل های گوناگون از این چراغ وجود دارد.

برای پارک های عمومی مورد استفاده قرار می گیرد چون تا ارتفاع زیادی را روشن می نماید و هزینه کمتری دارد در صورتی که چراغ پارکی جدید هزینه بیشتر برای ما دارد و مقرون به صرفه نیست. چراغ پارکی جدید افزون بر زیبایی ظاهری قیمت نسبتاً بیشتری دارد اما چراغ پارکی آلومینیوم به نسبت هزینه ای که دارد زیبایی ظاهری خوب و مناسبی دارد‌.

عرضه مستقیم چراغ پارکی آلمینیوم

عرضه مستقیم چراغ پارکی آلمینیوم بزرگترین تولید کنندگان چراغ پارکی قابل استفاده در فضای سبز، حیاط خانه،ویلا،فضای شرکت ،ادارات و….

با بیشتر از ۱۰ سال سابقه و تجربه در ایران بهترین خدمات و بهترین کیفیت را به شما ارائه می کنند. فروش چراغ پارکی در ایران بسیار زیاد است و مورد توجه عموم افراد قرار می گیرد.برای عرضه مستقیم چراغ پارکی آلومینیوم با هزینه مناسب و کیفیت عالی می توان از فروشگاه های چراغ پارکی و کارخانه ها تهیه کرد و از این چراغ پارکی عالی استفاده نمود و از نور فوق العاده آن استفاده کنید.

چراغ پارکی در واقع برای همه مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد و لازم است. شما می توانید این محصولات را به صورت حضوری و غیرحضوری خریداری کنین پس از افرادی که می‌توانند آن را خریداری کنند می تواند با قیمت مناسب تر بخرند که برای آنها مناسب تر باشد.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید