مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه انواع چراغ پارکی

انچه در این مقاله خواهید خواند...

بررسی خصوصیات چراغ پارکی درجه یکتوزیع کنندگان انواع چراغ پارکی

چراغ پارکی از جلوه بخش ترین چراغ ها جهت زیبا نمودن فضای محوطه پارک یا منزل و ویلاست . چراغ پارکی علاوه بر نورپردازی فوق العاده فضای پارک را بسیار جذاب و به یاد ماندنی برای گذراندن اوقات فراغت مردم می کند .

چراغ های پارکی هم از نظر طرح و شکل و رنگ و هم از نظر نوع متریال و مقاومت دارای انواع مختلفی می باشند . از مدرن ترین و زیباترین و پرکاربردترین آن می توان چراغ پارکی سر لوله ای را نام برد که در اکثر مکان های عمومی استفاده شده است و زیبایی محیط را چندین برابر کرده است .

عرضه انواع چراغ پارکی

بررسی خصوصیات چراغ پارکی درجه یک

بررسی خصوصیات چراغ پارکی درجه یک هر چراغ پارکی دارای اجزایی اصلی از جمله بدنه فلزی ، حباب ، لامپ ، سیم مسی و شعله است چراغ پارکی را میتوان درجه یک دانست که در آن از بهترین متریال استفاده شده باشد که توان مقاومت در برابر سرما گرما باران برف نورخورشید ضربه اشعه فرابنفش و غیره را داشته باشد .

چراغ پارکی درجه یک دارای یک سری خصوصیات و ویژگی هایی است که به شرح آن ها می پردازیم :

بدنه : در ساخت از فلزات مختلفی بهره گیری می شود اما بهترین و مرغوب ترین آن فلز آلومینیوم است از این جهت که دارای مقاومت بسیار بالا در برابر انواع عوامل مخرب خارجی است ضمن اینکه بسیار سبک بوده و جابجایی آن بسیار راحت می باشد .

رنگ الکترواستاتیک : جهت جلوگیری از خوردگی آلومینیوم در برابر رطوبت سطح فلز را با رنگ الکترواستاتیک رنگ آمیزی می کنند این کار علاوه بر این که مقاومت فلز را افزایش می دهد با به کار بردن رنگهای زیبا بر روی فلز زیبایی آن را چندین برابر می کند .

حباب : حباب به کار رفته در چراغ باید نشکن باشد و مقاومت بالایی در برابر گرما دهی لامپ و همچنین دیگر عوامل محیطی را داشته باشد که بهترین گزینه استفاده از مواد پلیمری باکیفیت و مقاومت بالا همچون پلی کربنات و پلی آمید است

لامپ : لامپ های استفاده شده در این نوع چراغ ها از نوع تنگستن ، کم مصرف یا ال ای دی است که علاوه بر نوردهی بالا کم مصرف بوده و در مصرف برق صرفه جویی به عمل می آید

این چراغ ها از نظر مصرف انرژی به سه دسته تقسیم میشوند : بعضی با باتری لیتیومی کار میکنند ، بعضی با جریان برق و بعضی که قیمت بالاتری دارند با انرژی خورشیدی تغذیه می شوند .

از دیگر ویژگی خوب این چراغ میتوان ذکر کرد که دارای دریچه تخلیه آب می باشند مثلا اگر به هر دلیلی مانند بارش باران آب وارد این چراغ ها شد بدون آسیب زدن به چراغ از دریچه ای خارج می شود

توزیع کنندگان انواع چراغ پارکی

توزیع کنندگان انواع چراغ پارکی توزیع کنندگان انواع چراغ های پارکی را می توان شرکتها و کارگاه های تولید کننده و یا افراد بازاریاب در این زمینه نام برد توزیع کنندگان این محصول جهت بازدید عموم مردم محصول خود را در سایت های اینترنتی مختلف قرار داده و جهت آشنایی خریدار به توصیف ویژگی های آن می پردازند .همانطور که می دانیم جهت خرید چراغ پارکی بهترین خرید از نوع اینترنتی و بدون واسطه است .

ضمن اینگه چراغ های پارکی مذکور قابلیت استفاده و کاربری بعنوان چراغ پارکی، چراغ چمنی، چراغ باغی، چراغ توپی، چراغ خیابانی،چراغ محوطه ای ؛چراغ ویلایی؛ پایه چراغ باغی  را دارا می باشند.

 

 

صنایع و بازرگانی الین مرکز فروش عمده انواع محصولات روشنایی با کیفیت بالا و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا می باشد.

فروشگاه مجازی الین آماده ارائه خدمات فروش انواع چراغ پارکی، چراغ چمنی، چراغ باغی، چراغ توپی، چراغ خیابانی،چراغ محوطه ای ؛چراغ ویلایی؛ پایه چراغ باغی و مبلمان شهری و سایر محصولات دیگر می باشد.

تنوع و کیفیت بالای محصولات این مجموعه بسیار بالا بوده، زیبایی و آراستگی در کلیه محصولات خود  را با بسته‌بندی مناسب با سلیقه خریداران در نظر می‌گیرد.

مرکز الین در زمینه صادرات سهم بزرگی از بازار  را به خود اختصاص داده است.

از جمله: کشورهای آسیای شرقی و کشورهای حوزه خلیج فارس

جهت ارتباط بیشتر مجموعه با شماره مستقیم ۰۹۱۲۹۵۱۱۳۳۴ تماس بگیرید.

 

 

 

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید