مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه عمده چراغ پارکی پلاستیکی

انچه در این مقاله خواهید خواند...

نکاتی که باید درباره چراغ پارکی بدانیدبررسی بازار چراغ پارکی پلاستیکی

چراغ های حیاطی وپارکی از پر کابردترین چراغ ها برای تهیه ی نورکافی در محیط های باز وبسته می باشند. ودرشکل هاوسبک های متفاوتی در دسترس قرار دارند.

این چراغ ها انواع متفاوتی دارند که چراغ پارکی پلاستیکی یکی از آنهاست که بسیار زیبا و کاربردی است وشکل های متنوع و زیبایی نیز دارد وباتوجه به سلیقه افراد ومحلی که قرار است از آن استفاده شود انتخاب می شود.این چراغ ها از مواد absساخته شده وبسیار نرم مقاوم اند.

عرضه عمده چراغ پارکی پلاستیکی

نکاتی که باید درباره چراغ پارکی بدانید

نکاتی که باید درباره چراغ پارکی بدانید درمحوطه ی ساختمان ها و باغ های زیبا ولاکچری خصوصا درشب،چراغ پارکی ایستاده در فاصله هایی ازهم دیده می شود ونور را درشب برای این محیط ها فراهم کرده است استفاده از چراغ پارکی لوکس، بر زیبایی محیط می افزاید و جلوه خاصی به محیط می بخشد.

این چراغ هااز یک پایه و حباب ویک لامپ درست شده اند وارتفاع های متفاوتی دارند.

درهنگام خرید این چراغ ها به نکات زیر باید دقت کنیم

۱ وزن واندازه چراغ پارکی : ابتدا باید متراژ مکان مد نظرمان را بدانیم در این صورت میتوانیم بزرگ یاکوچک بودن چراغ ، بلند یاکوتاه بودن پایه وتعداد چراغ هارا بدرستی انتخاب کنیم.

۲ جنس سری چراغ ها و تعدادشعله: ازعوامل دیگری که باید در نظر داشته باشیم این است که بدانیم قاب وسری چراغ چه جنسی دارد چراغی که در حیاط وفضای باز استفاده می شود ودر معرض نورخورشیدوباد و باران و… قرار می گیردباید باکیفیت ومرغوب باشد .

۳ شعاع روشنایی ونوع لامپ: از دیگر عوامل مهم در خرید چراغ پارکی مدل وروشنایی آن است بهتر است از لامپ های کم مصرف استفاده شود تادر هزینه ها صرفه جویی شودد در هنگام خرید شعاع روشنایی را هم باید در نظر گرفت توجه داشته باشید که محصول مورد نظر چه اندازه به محیط روشنایی می دهدوبرای روشن کردن محیط مد نظر باتوجه به شعاع چراغ ها چند چراغ لازم است.

۴ کیفیت ساخت چراغ: در زمان خرید دقت کنید محصولی که خریداری کرده اید بادوام وکیفیت مناسب باشد وگارانتی وضمانت نامه داشته باشد.

این چراغ ها انواع مختلفی دارند ازجمله :دیواری،حبابی،پایه کوتاه، پایه بلند،بدون پایه،چمنی،دفنی وخورشیدی

بررسی بازار چراغ پارکی پلاستیکی

بررسی بازار  چراغ پارکی پلاستیکی امروزه به دلیل افزایش ساخت وساز خانه های ویلایی ومجتمع های اداری ومسکونی استفاده ازاین چراغ ها افزایش یافته است . برای اینکه هزینه خودرا کاهش دهید چراغ پارکی پلاستیکی گزینه مناسبی است زیرا نسبت به قیمت کم ، دوام وطول عمر بالایی دارد و کیفیت آن هم مناسب می باشد.طرح واندازه ورنگ های متفاوت این محصول به محبوبیت آن افزوده است . شرکت های معتبر زیادی درتولید و پخش این چراغ ها فعالیت دارند وکیفیت محصولاتشان سبب صادرات این چراغ ها نیز شده است .

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید