مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

واردات چراغ پارکی چمنی

انچه در این مقاله خواهید خواند...

مشخصات چراغ پارکی مدل چمنیعمده فروشی انواع چراغ پارکی چمنی

چراغ پارکی چراغی است که در پارک ها ، ویلا ها ، حیاط و فضاهای باز برای روشنایی نصب میشوند ‌. این چراغ ها نور نسبتا خوبی دارند و روی پایه نصب می شوند .پایه این چراغ ها قابلیت تنظیم ارتفاع دارد یعنی شما می توانید در هر ارتفاعی که میخواهید این پایه ها را تهیه کنید .معمولا این چراغ های جنس بسیار خوبی دارند و بدنه ان ها از آلمینیوم ساخته می شود تا در برابر شرایط بد اب و هوایی گرمای تابستان و سرمای زمستان دوام داشته باشند .

چراغ پارکی چمنی نیز برای تزیین و روشنایی باغ ها و ویلا ها استفاده می شوند . این چراغ ها ظاهر زیبایی به باغ و ویلای شما می دهند و شبی زیبا را برایتان به ارمغان می اورند .

واردات چراغ پارکی چمنی

مشخصات چراغ پارکی مدل چمنی

مشخصات چراغ پارکی مدل چمنی همان طور که گفتیم چراغ پارکی مدل چمنی در پایه های متفاوت و برای تزیین ویلا ها و باغ ها مورد استفاده قرار می گیرند .

این چراغ ها ویژگی هایی. دارند .این چراغ ها بسیار زیبا هستند و در اندازه های متفاوت ساخته می شوند . علاوه بر زیبایی روشنایی زیادی دارند و برای شب نشینی ها و جشن هایی که در باغ ها گرفته می شود بسیار مناسب هستند .

این چراغ ها بر اساس مکانی که قرار است روی ان نصب شوند ظاهری متفاوت دارند .

چراغ پارکی خاص چراغ هایی هستندکه ظاهری بسیار زیبا تر و نور مناسبی دارند و در تالار و تزیینات باغ ها مورد استفاده قرار گرفته و ظاهری زیبا را به ان ها می دهند .

این چراغ ها بهترین گزینه برای ایجاد روشنایی در شب های باغ ها و تالار ها هستند .

عمده فروشی انواع چراغ پارکی چمنی

عمده فروشی انواع چراغ پارکی چمنی انواعی از چراغ پارکی پایه کوتاه و پایه بلند در سراسر کشور به صورت عمده به فروش می رسند .فروش عمده این چراغ ها در شهر های مختلف کشور انجام می گیرد .و از انجایی که عمده فروشی با قیمت کمتر و به مقدار بیشتری انجام می گیرد سود زیادی برای فروشندگان ان دارد .بسیاری از افراد این چراغ ها را به صورت عمده خریداری می کنند و ان ها را در شهر های خود به فروش می رسانند .

عمده فروشان این چراغ های پارکی را انواع مختلفی به فروش می رسانند .یکی از انواع ان ها چراغ پارکی چمنی است که امروزه استفاده بسیار زیادی از ان می شود .عمده فروشان این چراغ را با قیمت مناسب در اختیار فروشندگان اصلی قرار می دهند تا به دست خریداران برسد .

خرید عمده این چراغ ها بسیار به صرفه است و اگر شخصی به مقدار زیادی از ان ها را بخواهد بهتر است که این چراغ ها را به صورت عمده و با قیمت مناسب خریداری کند .

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید