مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کنندگان چراغ پارکی دو شعله

انچه در این مقاله خواهید خواند...

مشخصات ظاهری چراغ پارکی دو شعلهراهنمای خرید چراغ پارکی دو شعله

جهت زیبا سازی و روشن نمودن هرچه بیشتر فضای پارک ها استفاده از چراغ پارکی دو شعله بسیار جذاب و زیبا می باشد بدین جهت که این چراغ ها دارای طراحی فانتزی و منحصر به فرد هستند و محیط پارک را برای شهروندان زیباتر و لذت بخش تر می کنند.این چراغ ها را می توان برای زیباتر کردن حیاط منزل نیز استفاده کرد.

چراغ پارکی سلطنتی و چراغ پارکی کلاسیک نیز هر دو از انواع چراغ های دو شعله با طراحی منحصر به فرد هستند . این چراغ ها علاوه بر قیمت مناسبی که دارند حتی در حالت خاموش هم به محیط جلوه زیبا می بخشند و پارک ها را به بهترین تفریحگاه ها برای شهروندان تبدیل می کنند.

عرضه کنندگان چراغ پارکی دو شعله

مشخصات ظاهری چراغ پارکی دو شعله

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این چراغ این است که در صورت بارش باران و ورود آب به چراغ بدون به وجود آمدن هیچ مشکلی این آب به واسطه دریچه ای تخلیه می شود .همچنین دارای سایزها و اندازه ها و رنگ های مختلف طبق سلیقه مشتری ساخته می شود.

به دلیل فلز آلومینیوم به کار رفته در بدنه آن بسیار سبک و به راحتی قابل حمل است . همچنین می توان این لامپ را بدون پایه با یکی از انواع شاخه های مختلف کلاسیک سلطنتی دیپلمات و غیره خریداری کرد.

از دیگر مزیت های آن می توان به شعاع نوردهی بالای آن اشاره کرد.این چراغ ها از اجزای اصلی نام برده تشکیل شده اند: بدنه فلزی ، حباب شیشه ای ، سرپیچ، سیم مسی. حال به شرح مختصری از هرکدام می پردازیم:

بدنه فلزی: این بدنه از جنس فلز معمولا فلز آلومینیوم ولی با پوشش رنگ است، بدین جهت دارای پوشش رنگ است تا مقاومت آن در برابر سرما گرما نور خورشید و دیگر عوامل محیطی افزایش یابد. رنگ بدنه بنا بر سلیقه مشتری می تواند به هر رنگ دلخواه تهیه شود.

حباب شیشه ای: این حباب از جنس مواد پلیمری بسیار مقاوم مانند پلی کربنات است که لامپ در آن قرار میگیرد و از لامپ محافظت میکند خود نیز در برابر عوامل محیطی مقاوم است و نشکن است .درون این حباب انواع لامپ ها از انواع مختلف مانند کم مصرف تنگستن و غیره قابل استفاده است.

سرپیچ: که از جنس سرامیک است بزرگ است و علاوه بر مقاومت در برابر عوامل محیطی و فرسایشی در برابر گرمای لامپ نیز مقاومت بالایی دارد.

سیم مسی: این سیم دارای محافظ می باشد.

راهنمای خرید چراغ پارکی دو شعله

راهنمای خرید چراغ پارکی دو شعله جهت خرید چراغ پارکی دو شعله باکیفیت و با طراحی زیبا و منحصر به فرد می توان به طور غیر مستقیم و از طریق سایت های شرکت های عرضه کننده اقدام به خرید اینترنتی کرد و یا به طور حضوری از خریدن آن بهره جست.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید