مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز حباب پلی کربنات دیواری

انچه در این مقاله خواهید خواند...

جامع ترین بررسی حباب توپی دیواریانواع حباب های توپیعرضه مستقیم حباب پلی کربنات دیواری

حباب پلی کربنات دیواری، گروهی از حباب ها و محافظ لامپ ها در می باشد که در شرایط و اماکن مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
این محصول در پارک ها، منازل، ویلا ها و باغ ها، جلوه بسیار زیبا و جذابی را ایجاد می کند. در حمام ها و سرویس های بهداشتی و همچنین در اماکنی که شست و شو انجام می شود و یا امکان بارش باران و نفوذ رطوبت وجود دارد، کاربرد آن به وفور دیده می شود.

به منظور آشنایی با قیمت روز و نحوه عرضه حباب پلی کربنات دیواری، این مطلب را تا انتها دنبال نمایید.

قیمت روز حباب پلی کربنات دیواری

جامع ترین بررسی حباب توپی دیواری

جامع ترین بررسی حباب پلی کربنات دیواری در یک بررسی جامع از حباب های دیواری پلی کربناتی می توان به مطالب زیر اشاره نمود:

این حباب ها همان طور که از نامشان مشخص است، از پلی کربنات ساخته شده اند. سخت ترین ماده شیمیایی که دارای شفافیت بالا می باشد. همین پلی کربنات ها هستند که در اصل، در خانواده پلیمری ترموپلاستیک جای دارند. برای ساخت انواع قالب ها به ویژه حباب های مذکور مورد استفاده قرار می گیرند.

خاصیت شکنندگی و مقاومت پایین شیشه در برابر ضربه سبب شد تا با این جنس، جایگزین شود. این حباب ها قابلیت استفاده در اقلیم ها و شرایط آب و هوایی مختلف را هم دارند.

گفتنی است که می توان حباب ها را روی انواع سازه های و در کنار طیف متنوعی از مصالح ساختمانی نصب کرد. این ویژگی به خاطر تنوع در ساختار ورق های پلی کربناتی می باشد. علاوه بر این، موجب می شود تا حباب های دیواری ساخته شده از این جنس، سایه پذیر باشند و نور را بین سی و پنج تا هشتاد و دو درصد عبور دهند.

انواع حباب های توپی

طیف متنوعی از این حباب ها در سایز ها و رنگهای مختلف ساخته می شود. به عنوان مثال، سایز های پانزده، بیست، بیست و پنج، سی، سی و پنج و چهل سانتی متر از متداولترین آنها می باشد.

این حباب ها را می توان با رنگ مصالح ساختمانی نیز ست نمود. حباب های برنزی رنگ، آبی رنگ، شیری رنگ، زرد رنگ، قرمز، رنگ و سبز رنگ را می توان برای محیط ها و فضاهای مختلف به کار برد.

از نظر ظاهری، سطوحی شبیه شیشه دارند. یک لایه ضد یو وی هم در ساخت آنها به کار می رود. البته بسته به سلیقه و درخواست مشتری، گاها هر دو سمت آن لایه یو وی، تعبیه می شود. سبکی نیز از مهمترین مزایای حباب های پلی کربناتی می باشد.

عرضه مستقیم حباب پلی کربنات دیواری

عرضه مستقیم حباب پلی کربنات دیواری این سایت، عرصه مستقیم و عمده انواع حباب دیواری پلی کربنات را به قیمتی مناسب در سراسر کشور انجام می دهد.

تخفیفات متعدد و عدم ورود واسطه های فروش، سبب کاهش قابل ملاحظه قیمت ها شده است. نوع حباب، ابعاد و سایز، ترکیب رنگی و کارخانه سازنده هم در تعیین قیمت آن نقش دارند.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید