مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین فروشنده چراغ پارکی ویلایی

انچه در این مقاله خواهید خواند...

معرفی جدیدترین انواع چراغ پارکیمرکز پخش چراغ پارکی ویلایی

چراغ ها در قدیم تنوع بسیار کمی داشتند اما امروزه در تنوع بسیار زیاد تولید و توزیع می شوند. یکی از چراغ هایی که امروزه مد است و طرفداران زیادی دارد، چراغ پارکی ویلایی است، که نحوه ی سیم کشی آن مهم است باید به صورت ماهرانه انجام شود تا از زیبایی آن نکاهد افزون بر زیبایی، باید به صورت ایمنی انجام شود در غیر این صورت توسط عوامل بیرونی مثل پرنده ها باعث ایجاد خطر می شود.

بهترین فروشنده چراغ پارکی ویلایی

معرفی جدیدترین انواع چراغ پارکی

معرفی جدیدترین انواع چراغ پارکی چراغ های جدیدی که امروزه تولید می شوند، با پایه های بلند ۳ متری برای نور پردازی در اماکن استفاده می شود در تهیه ی این از پایه های آلومینیومی و فولادی مقاوم در برابر رطوبت ساخته می شود درقدیم لامپ های کم مصرف نبودند اما امروزه در این چراغ ها از لامپ های نشکن و کم مصرف و از ورق های پانچی، فرفورژه برای زیبایی هر چه بیشتر این چراغ ها استفاده می شود.

انواع این چراغ را می توان به صورت آویز و یا با پایه های کوتاه و سر دری و دیواری و یا سر لوله و ایستاده و خورشیدی و جنس آن ها از پلی کربنات است به همین دلیل، مقاوم بوده دارای استحکام بالایی می باشد و قیمت ان هم نسبت یه سایر چراغ ها گران تر است.

یکی از چراغ هایی که امروزه در اکثر مکان ها مشاهده می کنیم چراغ پارکی حبابی است که از آن در خانه های ویلایی و یا در پارک ها و جنگل ها استفاده می شود و نمای زیبایی به مکان می دهد و برخی از آن ها دارای کلاهک زیبایی می باشند، که موقع بارش باران و برف دچار مشکل نمی شوند و به صورت تک شعله یا دوشعله اند و این لامپ ها هم با پایه های کوتاه و هم پایه های بلند در بازار وجود دارند. دارای دو عدد حباب اند که در درون آن ها، لامپ های رنگی قرار می گیرد.

مرکز پخش چراغ پارکی ویلایی

مرکز پخش چراغ پارکی ویلایی شرکت ها و نمایندگی های توزیع چراغ پارکی متنوعی در کشور وجود دارند و از الکتریکی ها و یا نمایندگی فروش عرضه خواهد شد و بیشتر به تولید و توزیع محصولات خورشیدی که برای جذب نور خورشید است و در بالای پایه ی ان یک پنل وجود دارد و نور خورشید را جذب می کند مشغول اند و افراد می توانند آن را به صورت حضوری و یا بدون واسطه سفارش را انجام دهند.

مراکز پخش همواره می کوشند چراغ هایی تحویل مردم بدهند که دارای بهترین کیفیت و دارای خدمات پس از فروش و وارانتی و گارانتی باشد.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید