مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات چراغ سقفی حیاطی به قیمت کارخانه

انچه در این مقاله خواهید خواند...

نگاهی به صنعت چراغ سازی در ایراننرخ مصوب چراغ سقفی حیاطی

چراغ سقفی حیاطی، نقش زیادی برای روشنایی بخشیدن به محیطی خاص و همینطور جنبه زیبایی دارند. در ایران، سالیان طولانی است که شاهد تولید این چنین محصولاتی هستیم. امروزه به خودکفایی و حتی صادر کردن انواع چراغ ها رسیده ایم. در حال حاضر می بینیم که صادرات چراغ سقفی حیاطی به قیمت کارخانه نیز انجام می شود.صادرات چراغ سقفی حیاطی به قیمت کارخانه

نگاهی به صنعت چراغ سازی در ایران

نگاهی به صنعت چراغ سازی در ایران در گذشته ها که هنوز برق رسانی عمومیت پیدا نکرده بود، این چراغ های نفتی بودند که کاربرد داشتند. ولی از یک زمانی به بعد که استفاده از چراغ های برقی زیاد شد، کم کم، ساخت لامپ، لوستر و غیره نیز آغاز گردید. با نگاهی به صنعت چراغ سازی در ایران، می بینیم که حتی برخی از آنان بیش از ۸۰ سال قدمت دارند.

در هر حال، امروزه شاهد شکوفایی صنعت چراغ سازی در ایران هستیم. مشاهده می کنیم که شرکت های متعددی در این حوزه انواع گوناگونی از چراغ های تزیینی تا عادی را می سازند. کارخانه جات خود تمام مراحل را در داخل کشور انجام می دهند. خطوط تولید متفاوتی در این عرصه دارند که این وظایف را به دوش دارند:

  • طراحی چراغ ها
  • قالبسازی محصولات
  • فلزکاری
  • شستشو و رنگ آمیزی
  • خطوط مونتاژ گوناگون
  • کنترل کیفیت
  • بسته بندی کالا

در هر حال، چراغ هایی که امروزه تولید می شوند، قابل مقایسه با محصولات گذشته نیستند. امروزه هم از نظر زیبایی تغییرات زیادی در این عرصه انجام شده. هم این که چنین کالاهای با سیستم های هوشمند و جدید، مجهز شده اند که می توان به تولید لامپ های ال ای دی کم مصرف اشاره کرد.

نرخ مصوب چراغ سقفی حیاطی

نرخ مصوب چراغ سقفی حیاطی چراغ هایی که در حیاط منازل‌ ویلایی، رستوران ها و هتل ها به کار گرفته می شوند، هر یک ویژگی ها، رنگ ها و ابعاد خاص خود را دارند. با نگاهی به نرخ مصوب چراغ سقفی حیاطی می توانیم به خوبی تغییرات زیادی را در این عرصه ببینیم. طبیعی است که چنین محصولات قیمت های متفاوتی داشته باشند.

دلیل این مسئله از برند تولید کننده گرفته، تا طرح، سایز، نوع مواد اولیه به کار گرفته شده در محصولات و کیفیت آنان است که با هم تفاوت های زیادی دارند. از سویی چراغ سقفی بزرگ و کوچک داریم که طبعاً نوع بزرگتر متریال بیشتری در ساخت آنان استفاده شده و گرانتر نیز ارائه می شوند.

در کل، چراغ هایی که برای حیاط به کار گرفته می شوند، به صورت آویز، دیواری، سر سردی، تیرک مانند و غیره می باشند. می توانید تازه ترین نرخ ها را از این وب سایت به دست آورید. تنها کافی است که با یکی از راه های ارتباطی زیر، تماس بگیرید.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید