مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع انواع پایه چراغ پارکی دکوراتیو

انچه در این مقاله خواهید خواند...

تفاوت چراغ پارکی و دیواری چیست؟بهترین تولیدکنندگان پایه چراغ پارکی دکوراتیو

بازرگانی الین یکی از بهترین شرکت ها در زمینه تولید پایه چراغ پارکی است. پایه چراغ پارکی دکوراتیو یکی از مدل های شرکت الین است. پایه های چراغ بازرگانی الین با کمترین قیمت خرید در این مرکز فروش عرضه می شود. همچنین پایه چراغ پارکی مختلف با کاربری های متفاوت وبا قیمت های بسیار مناسب در بازار موجود می باشد. پایه چراغ پارکی الین دارای فریم ها و مکانیزم های نقره ای، طوسی، بژ، مشکی و طرح چوب های قهوه ای روشن و زرشکی می باشد.

توزیع انواع پایه چراغ پارکی دکوراتیو

تفاوت چراغ پارکی و دیواری چیست؟

تفاوت چراغ پارکی و دیواری چیست؟ پایه چراغ پارکی الین با رویه بژ دارای دو رنگ قاب زیبای طلایی و برنزی است که در دسته رنگ های شیک و زیبا قرار دارند و می توانند در محیط های مدرن منازل یا اداره ها مورد استفاده قرار گیرند.این مدل شامل انواع چراغ ها است بنابراین در صورتی که نیاز به ایجاد تغییر در محیط مورد نظر خود دارید می توانید با اطلاع از قیمت به روز در سایت و خرید پایه چراغ پارکی دو شاخه با صفحه بژ تغییری شگرف ایجاد نمایید.
پایه چراغ پارکی الین با دارا بودن فریم ها و مکانیزم هایی در رنگ و طرح چوب و همچنین پایه چراغ پارکی هایی با مکانیزم و قاب نقره ای توانسته است نظر بسیاری از افراد را جلب نماید و برای استفاده در مکان های شیک و مدرن مناسب است. پایه چراغ پارکی الین با دارا بودن فریم های دو خانه ، سه خانه و چهار خانه این امکان را فراهم کرده است که مشتریان بتوانند با توجه به محل مورد نظر خود مکانیزم دلخواه خود را با هریک از این قاب ها ترکیب نمایید و در واقع به جای استفاده از چند پایه چراغ پارکی مجزا از یک فریم یک پارچه استفاده می نمایند.

پایه چراغ دیواری از جزییات پر اهمیت در تزیین دکوراسیون داخلی منزل به شمار می روند اما توجه به همین جزییات کوچک می تواند تا حد بسیاری فضای خانه و شکل دیوار ها را زیبا کند. این درحالی است که چراغ های پارکی برای استفاده در بیرون از منزل ساخته و طراحی شده اند.برند های داخلی نیز در تولید پایه های چراغ الکتریکی حرف بسیاری برای گفتن دارند که با در نظر گرفت استانداردهای جهانی، مجصولات خود را با قیمت های مناسب تری روانه بازار می کنندشما می توانید از چراغ های پارکی تولید شده برای کاربری های مشابه نیز استفاده نمایید از جمله لعنوان چراغ ویلایی ؛محوطه و یا پایه چراغ باغی و…

بهترین تولیدکنندگان پایه چراغ پارکی دکوراتیو

بهترین تولیدکنندگان پایه چراغ پارکی دکوراتیو نمونه های ایرانی این پایه های چراغ هم دارای تنوع مدل می باشند که با توجه به نیاز و سلیقه شمار طراحی شده و در بازار موجود هستند. شرکت تولیدی صنایع الکتریک الین قادر به تولید و ارائه انواع پایه چراغ پارکی های جدید و پر کاربرد و هم چنین ابزار الکترکی دیگر در سطح بازار می باشد.پایه های چراغ تولید شده توسط این شرکت، از کیفیت و استاندارد های لازم برخوردار بوده و در انواعی از طرح ها و مدل ها در بازار فروش تجهیزات الکتریکی موجود می باشند .

پبا استفاده از هر یک از پایه های چراغ موجود از این شرکت در بازار، هم می توان کارایی های بسیار بارز و مفیدی را از آن ها شاهد بود و هم نمایی بسیار زیبا را با فضای مورد استفاده بخشید.گروه تولیدی شرکت الین که در حیطه تولید انواع پایه چراغ پارکی فانوسی فعالیت دارد، با تکیه بر تجهیزات پیشرفته توانسته است. تولیدات به روز و شایسته ای را منطبق باخواسته و انتظار مشتری با قیمت های مناسب با توجه به کیفیت بالای پایه های چراغ تولید کرده و به بازار ارائه کند.

 

 

صنایع و بازرگانی الین مرکز فروش عمده انواع محصولات روشنایی با کیفیت بالا و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا می باشد.

فروشگاه مجازی الین آماده ارائه خدمات فروش انواع چراغ پارکی، چراغ چمنی، چراغ باغی، چراغ توپی، چراغ خیابانی،چراغ محوطه ای ؛چراغ ویلایی؛ پایه چراغ باغی و مبلمان شهری و سایر محصولات دیگر می باشد.

تنوع و کیفیت بالای محصولات این مجموعه بسیار بالا بوده، زیبایی و آراستگی در کلیه محصولات خود  را با بسته‌بندی مناسب با سلیقه خریداران در نظر می‌گیرد.

مرکز الین در زمینه صادرات سهم بزرگی از بازار  را به خود اختصاص داده است.

از جمله: کشورهای آسیای شرقی و کشورهای حوزه خلیج فارس

جهت ارتباط بیشتر مجموعه با شماره مستقیم ۰۹۱۲۹۵۱۱۳۳۴ تماس بگیرید.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید