مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت بازرگانی چراغ پارکی آلومینیوم

انچه در این مقاله خواهید خواند...

مزایا استفاده از چراغ پارکی آلومینیومیصادرات انواع چراغ پارکی آلومینیوم

چراغ پارکی آلومینیوم به دلیل کیفیت بالا و نیز بهره برداری از تکنولوژی مصرف انرژی در این چراغ ها که تاثیر زیادی در کاهش هزینه ها دارد. بازرگانی فروش چراغ پارکی معابر این محصول را با توجه به ویژگی هایی ذکر شده با قیمتی بسیار مناسب و نیز خدمات پس از فروش معتبر به متقاضیان پر شمار چراغ پارکی عرضه نموده است.

شرکت بازرگانی چراغ پارکی آلومینیوم

مزایا استفاده از چراغ پارکی آلومینیومی

مزایا استفاده از چراغ پارکی آلومینیومی چراغ های پارکی آلومینیومی دارای میله های کوتاه و بلند هستند و به تنهایی می توان در بخش ها و قسمت های دلخواه ساختمان آن را نصب کرد، پس اگر می خواهید ساختمان نورانی داشته باشید پیشنهاد ما به شما خرید چراغ های پارکی هستند.

چراغ های پارکی از آن دسته چراغ های با کیفیت و محکم هستند که در پارک و باغچه و بوستان و راهروهای ساختمان و ویلاها نصب می گردد، به دلیل روشنایی بالا و کاربرد هایی که دارند متقاضیان و خریداران زیادی را به خود جلب کرده است و محبوبیت خاصی در بین متقاضیان این چراغ پیدا کرده است، این نوع چراغ ها دارای دو شعله هستند و به صورت تک شعله ای نیز تولید و عرضه می شوند اما چراغ های دو شعله ای نور بیشتری نسبت به دیگر چراغ ها دارند.

روشنایی چراغ های پارکی به حدی است که کل محوطه را روشن نگه می دارد و باعث زیبا تر شدن بوستان و باغچه ها و راهروهای ورودی و بیرونی ساختمان ها می شود، این چراغ ها در انواع و اقسام مدل و طرح و سایز های بزرگ و کوچک تولید و توضیح خواهند شد.

مزایا و ویژگی های چراغ پارک آلومینیومی:

  1. جنس آن آلومینیومی است.
  2. روشنایی بالایی دارند.
  3. باکیفیت است.
  4. مقاومت بالایی دارند.
  5. مصرف کم

صادرات انواع چراغ پارکی آلومینیوم

بازار صادرات چراغ پارکی از مرکز ایران به سمت کشور های عرب نشین حوزه خلیج فارس، بسیار داغ می باشد. اقلام به سمت مناطقی نظیر قطر، بحرین، امارات متحده عربی، یمن، سوریه و کویت فرستاده می شوند این موضوع می تواند سود آوری درخشانی را برای جمهوری اسلامی رقم زده باشد، صادرات پکیج ها به کشور های مختلفی انجام می شود که زمینه را برای سود دهی بیشتر فراهم می آورد.

خرید عمده چراغ پارکی جدید هزینه هایی را که مشتری باید در انتها پرداخت نماید، به شدت کاهش خواهد داد. برای سفارش دهی، می توانید به سایت رسمی شرکت مراجعه کرده تا به تصاویر بیشتری از محصول مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

تنوع در سایز و نوع چراغ های استفاده شده، دست مخاطب را باز می گذارد تا با توجه به نیازی که دارد، بهترین مورد را اتخاذ کند، هم اکنون بازار فروش این محصول ارزان قیمت به کشور های مختلفی با کیفیت عالی انجام می گیرد و شرکت های تولید کننده چراغ سعی بر این دارد که مرغوب ترین ها را در بازار عرضه کند تا علاوه بر فروش داخلی به بازار های خارجی هم نفوذ کنند.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید