مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت صادراتی چراغ پارکی به کشورهای همسایه

انچه در این مقاله خواهید خواند...

آنچه درباره انواع چراغ پارکی باید بدانیدآشنایی با مراکز صادرات چراغ پارکی

شرکت صادرات چراغ پارکی به کشورهای همسایه بهترین نوع این چراغ را تولید می کنند و خود به صورت مستقیم اقدام به صادر نمودن می کنند که برای صادر کردن چراغ از طریق فضای مجازی و اینترنت این کار بهتر انجام می شود و می توان از این طریق به همه نقاط جهان چراغ پارکی ارسال نمود.

انواع چراغ پارکی تولید می شود که کوتاه و بلند و یا یک چراغه و دو چراغه هستند. پایه بلند برای مکانهایی که درختها بلند هستند و یا اینکه ساختمان بلند می باشد مناسب است و یک چراغه و دو چراغه نیز با توجه به کاربرد و سلیقه مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت صادراتی چراغ پارکی به کشورهای همسایه

آنچه درباره انواع چراغ پارکی باید بدانید

آنچه درباره انواع چراغ پارکی باید بدانید

چراغ پارکی انواع مختلفی دارند و روند تولید و برای تولید هر کدام داستان جالبی را می توان مطرح کرد. این چراغ ها را حیاطی نیز می نامند که برای نورافشانی و زیبایی محیط نصب می کنند.

جنس بدنه این چراغ ها مختلف است و بستگی به نوع تولید و کیفیت آن دارد که بیشتر آنها فلزی هستند و به دلیل اینکه این نوع وسایل در خارج از مکان های سرپوشیده نصب می شوند و ممکن است باران و برف و مسایل دیگر آنها را مورد آسیب قرار دهد به همین دلیل مهم است که از چه جنسی تشکیل شده باشند که ماندگاری آنها افزایش یابد.

چراغ پارکی پایه کوتاه نیز در انواع طرح ها ساخته می شوند و در بوستانها و ویلاها نیز کاربرد دارند که جنس حبابی شکل آنها از پلی کربنات است و برای نگه داری از لامپی که در آن تعبیه می شود بسیار مناسب هست.

زیبایی سطح شهر با این نوع چراغ دو چندان می شود و گردشگران رغبت پیدا می کنند که در سطح شهر بچرخند و اینکه برای امنیت خانه و ویلاها نیز کاربرد خوبی دارند و روشنایی خوبی محسوب می شود. در بستر جاده ها و خیابانها و دانشگاه ها نیز از این روشنایی ها بهره می برند که بسیار مناسب می تواند باشد برای لین محیط ها و افرادی که از این محیط عبور می نمایند.

آشنایی با مراکز صادرات چراغ پارکی

آشنایی با مراکز صادرات چراغ پارکی

برای اینکه با مراکز صادرات چراغ پارکی آشنا شوید کدام راهکار می تواند بهتر از این باشد که به فضای مجازی مراجعه شود و در این فضا شرکتهای فعالی هستند که از مجوزهای لازم برخوردارند و برای صادرات نیز محصول باکیفیت را ارائه می دهند.

صادرات محصول چراغ پارکی به صورت عمده است و به دلیل اینکه استقبال خوبی از این چراغ ها می شود این بازار پر رونق است. تولیدی های ایرانی بهترین محصول را به بازارهای هدف عرضه می کنند و در بسته بندی مناسب جعبه ای برای مصرف کننده قرار می دهند و همچنین قیمت تمام شده این محصول به صورت عمده کمتر خواهد شد.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید