مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت سازنده پایه چراغ صادراتی

انچه در این مقاله خواهید خواند...

بررسی خصوصیات انواع چراغ پارکیصادرات انواع پایه چراغ به کشورهای دیگر
شرکت سازنده پایه چراغ صادراتی

معمولا افراد برای تفریح به پارک ها می روند حال برای اینکه پارک ها مناسب باشد باید از نور بسیار زیادی برخوردار باشد و به همین منظور معمولاً از چراغ های مختلفی استفاده می کنند که این چراغ ها بر روی پایه چراغ نصب می شوند تا با افزایش ارتفاع آن، نور محیط بیشتری را روشن کند. شرکت های بسیاری وجود دارند که سازنده پایه چراغ می باشند. جالب است بدانید که صادرات پایه چراغ برای کشور بسیار مقرون به صرفه می باشد همچنین این پایه ها از کیفیت بسیار مرغوبی برخوردار است تا افراد در دیگر کشورها نیز از این محصول رضایت کافی داشته باشند.

شرکت سازنده پایه چراغ صادراتی

 

بررسی خصوصیات انواع چراغ پارکی

 

بررسی خصوصیات انواع چراغ پارکی

امروزه در پارک ها از چراغ های مختلفی استفاده می شود که با توجه به نوع پارک و هم چنین روشنایی مدنظر چراغ و پایه چراغ متفاوت است و اکنون می‌خواهیم خصوصیات انواع چراغ پارکی را مورد بررسی قرار دهیم.

یکی از پرطرفدارترین چراغ پارکی، چراغ پارکی پایه بلند است این چراغ ها از پایه‌های بسیار بلندی ساخته می‌شوند که همین بلندی پایه آن باعث می شود که نور چراغ، محیط بیشتری را روشن کند زیرا هرچه ارتفاع بیشتر شود روشنایی نیز افزایش پیدا می‌کند. توجه داشته باشید که چراغ پارکی با توجه به نوع پایه و همچنین چراغ استفاده شده در آن و یا بهتر است بگوییم لامپ استفاده شده در چراغ پارکی انواع مختلفی را شامل می شود اما از لحاظ نوع پایه معمولاً به دو دسته چراغ پارکی پایه بلند و چراغ پارکی پایه کوتاه تقسیم می‌شود که از چراغ پارکی کوتاه معمولاً برای روشن کردن بوته ها، سبزه و چمن ها استفاده می گردد.

صادرات انواع پایه چراغ به کشورهای دیگر

 

صادرات انواع پایه چراغ به کشورهای دیگر

شرکت ها و کارخانه های بسیاری در کشور وجود دارند که با استفاده از بهترین مواد اولیه بهترین نوع چراغ پارکی را تولید می‌کنند و اگر شما قصد خرید این محصول را دارید می توانید با خیال راحت و آسوده از مکان‌های معتبر چراغ پارک مورد نظرتان و پایه آن را تهیه کنید.

امروزه علاوه بر تامین نیاز داخلی کشور بخشی از این پایه چراغ ها به دیگر کشورهای جهان صادر می‌شود. صادرات پایه چراغ به کشورهای دیگر باعث افزایش کیفیت و همچنین کمک به اقتصاد کشور می گردد. افرادی که در خارج از کشور از این محصول استفاده می‌کنند معمولا رضایت کافی را دارند اما توجه داشته باشید که چراغ پارکی و پایه آن در داخل کشور ارزان تر است زیرا پس از صادرات این محصول به دیگر کشورها هزینه حمل و نقل و گمرک به هزینه پایه چراغ اضافه می‌شود و همین منظور قیمت آن افزایش پیدا خواهد کرد.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید