مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت عرضه چراغ پارکی پایه کوتاه

انچه در این مقاله خواهید خواند...

مشخصات انواع چراغ پارکی لوکسراهنمای خرید انواع چراغ پارکی پایه کوتاه

شرکت عرضه چراغ پارکی پایه کوتاه باکیفیت محصولات خود را به صورت عمده و کلی در اختیار مشتریان قرار می دهد تا بتواند با ارزان ترین قیمت ممکن آن را تهیه کنند. این محصول تنوع بسیار زیادی را در به خود اختصاص داده است و از بین بهترین برندها انتخاب شده است. این محصول در تناژ بالا نیز به کشورهای خاورمیانه و اروپایی صادر می شود.

شرکت عرضه چراغ پارکی پایه کوتاه

مشخصات انواع چراغ پارکی لوکس

مشخصات انواع چراغ پارکی لوکس انواع چراغ پارکی لوکس در اشکال و مدل های بسیار جذاب و لاکچری تولید شده که برای تمام محیط های باز و بسته مناسب می باشد و با طراحی بی نظیر و چشم نواز خود تاثیر زیادی در زیباتر شدن محیط دارد؛ در زیر به مشخصات این محصول جهت آشنایی بیشتر اشاره شده است:

  • بدنه آن از پلاستیک فشرده تولید شده است
  • در ارتفاع، رنگ بندی، سایز و مدل های گوناگون طراحی شده است
  • وزن بسیار سبکی دارد
  • قدرت روشنایی آن بسیار زیاد می‌ باشد
  • از دوام و طول عمر بالایی بهره مند است.

بدنه چراغ پارکی از رنگ پلی اورتان پوشیده شده است که مانند یک لایه محافظ عمل نموده و آن را در برابر بسیاری از عوامل محیطی مانند نور خورشید و برف و باران محافظت می کند؛ نصب و راه اندازی بسیار راحتی دارد و از قطعات بسیار باکیفیت مانند آلومینیوم و فولاد در تهیه آن استفاده شده است همچنین با تمام مناطق سردسیر و گرمسیر سازگاری دارد و در برابر نفوذ آفات مقاوم است.

راهنمای خرید انواع چراغ پارکی پایه کوتاه

چراغ پارکی پایه کوتاه خرید انواع چراغ پارکی لوکس پایه کوتاه با تناژ بالا از سوی مشتریان و خریداران در سراسر کشور انجام می‌ شود؛ این شرکت بهترین کالای ایرانی و خارجی را جهت مصرف به مشتریان عزیز عرضه می کند، این کالا از کیفیت های بسیار بالایی برخوردار می باشد که قیمت های بسیار مناسبی برای آنها قرار داده شده است و شما می توانید جهت تهیه این کالا به صورت اینترنتی و غیرحضوری سفارش خود را به ثبت برسانید.

در ادامه شماره هایی دیده می‌شود که می‌توان با استفاده از آنها این محصول را سفارش داد؛ کارشناسان فروش همه روزه در مرکز در حال فعالیت می باشند و آماده خدمت رسانی و ارائه محصول به مشتریان می باشند، چراغ پارکی مدرن بسته بندی های بسیار گوناگون دارد و می توان بسته به سلیقه و درآمد به تهیه آن پرداخت.

سفارشات عمده نیز پذیرفته می شود و می توان کالا را به صورت عمده تهیه نمود؛ جهت جلب رضایت مشتریان این کالا از بین برترین برندها انتخاب شده است که بسیار مطرح می باشند و دارای سابقه بالایی جهت تولید این کالا می باشند، برندهای ایرانی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و فروش بیشتری را به خود اختصاص می ‌دهند.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید