مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم پایه چراغ پارکی

انچه در این مقاله خواهید خواند...

مشخصات انواع چراغ پارکی سرلوله ایراهنمای خرید انواع پایه چراغ پارکی

امروزه فضای سبز حرف مهمی بر مدیریت شهر هاو شهر سازی دارد، پارک ها وفضای سبز به عنوان یکی از مناطق مهم که اکسیژن شهر را تامین می‌کند باید مورد توجه زیادی قرار بگیرد. پایه ی چراغ پارکی یکی از اِلمان مهم پارک هاست. و به زیبا سازی پارک و فضای سبز کمک ‌می‌کند. پایه چراغ پارکی در انواع مختلف و سایز های گوناگون می باشد و برای همه موع چراغ کابرد می باشد. فروش مستقیم این نوع پایه هادرمراکز فروش آن با قیمت مناسب انجام می گیرد.

فروش مستقیم پایه چراغ پارکی

مشخصات انواع چراغ پارکی سرلوله ای

مشخصات انواع چراغ پارکی سرلوله ای همانطور که می دانید یکی‌ از زیبا ترین و پرکاربردترین تجهیزات در فضا های باز، مثل پارک ها، پیاده رو ها و فضای سبز بیمارستان ها و مراکز عمومی پایه چراغ پارکی می باشد. این نوع چراغها تاثیر بسزایی در زیبا سازی این‌مکان ها می‌گذارند. انواع چراغ پارکی موجود است بعضی از آن ها در فضا های باز کابرد دارند و بعضی در حیاط خانه ها، خانه باغ ها و همچنین در ویلاها کاربرد دارند. در ادامه مطلب با مشخصات چراغ پارکی سرلوله ای می پردازیم؛

چراغ پارکی ها دارای تنوع بالایی هستند و هر کدام مرتبط به مناطقی می باشد و از آنها میتوان در اکثر مناطق مانند مراکز عمومی تفریگاه ها و پارک ها بهره برد و از زبیا شدن محیط و همچنین فضای پرنور لذت برد. یکی مهم ترین امتیاز های چراغ پارکی سرلوله مقاوم بودن بدنه آن ها به سرما، گرما و اشعه خورشید می باشد.

جنس چراغ سرلوله ضد آب و همچنین ضد گرد و غبار است و در رنگ های سفید، قهوه ای و مشکی تولید و در بازار عرضه می شود. و می توان با استفاده از لامپ های مختلف بر اساس محیط تعیین شده هماهنگ کرد. این نوع چراغ دارای اشکال مختلفی می باشد و همچنین بروی چراغ برجستگی های زیبایی می باشد که می توان متناسب با سلیقه و محیط انتخاب کرد.

راهنمای خرید انواع پایه چراغ پارکی

راهنمای خرید انواع پایه چراغ پارکی پایه ی چراغ پارکی در ارتفاعات مختلفی ساخته می شود که بسته به محیط هرچه فضا بزرگتر باشد پایه چراغ بلند تر و هرچه فضا کوچکتر باشد پایه چراغ کوتاه تر است‌، و جنس پایه چراغ از آلومینیوم، فلز و چدن می باشد. پایه چراغ پارکی باید متناسب با محیطی که در آنجا قرار دارد انتخاب شود. کارخانه های زیادی در این صنعت فعالیت می کنند، آن هادر تلاشند که محصولی با کیفیت، مرغوب و مقاوم را عرضه کنند و با پخش چراغ پارکی دسترسی به آن را آسان تر می‌کنند و می توان با مراجعه به مراکز فروش آن در سراسر کشور با توجه به علایق و محیط مدنظر خرید کرد.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید