مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت فروش چراغ پارکی صادراتی

انچه در این مقاله خواهید خواند...

بررسی چراغ پارکی از نظر جنسبزرگترین شرکت صادرات چراغ پارکی

نور و روشنایی از فاکتور های اصلی در هر محیطی می باشد. فضاهای سرسبز و پارک ها محیط هایی هستند که اغلب مردم برای گذراندن بخشی از وقت خود، جهت رفع خستگی و انرژی گرفتن در آنجا سپری می کنند. وسیله ی روشنایی که در پارک ها دیده می شود چراغ های چند متری هستند که زیبایی محیط را دو چندان میکنند.باعث خوشحالی است که کشورمان با صادرات چراغ پارکی، زیبایی را به کشور های سفارش دهنده این محصولات هدیه می دهد.

شرکت فروش چراغ پارکی صادراتی

بررسی چراغ پارکی از نظر جنس

بررسی چراغ پارکی از نظر جنس در روشنایی روز شاید احتیاجی به وجود نور های مصنوعی نظیر لامپ ها و پروژکتورها نباشد ولی در تاریکی و شب هنگام که از نور خورشید محروم هستیم دست یافتن به روشنایی از نیاز های اساسی است.

چراغ های پارکی تنها مختص پارک ها نیستند و از آنها در باغ ها، حیاط ها و محوطه های باز و وسیع که در آنجا نیاز به پخش نور بیشتر است میتوان استفاده کرد.

معمولا چراغ پارکی پایه کوتاه در باغچه ها ودر چمن های پارک ها به کار برده می شود.

انواع چراغ پارکی به دلیل ظاهر شیک و مقاومت آنها مورد استقبال فراوان طراحان فضاهای باز شده است به طوری که می توان این چراغ ها را در سایز ها و مدل های مختلف که در بازار عرضه می شوند مشاهده کرد زیرا تقاضای مردم، باعث تنوع و گستردگی محصول می شود. کسانی که در جست و جوی این چراغ ها هستند به راحتی می توانند بسته به نیاز خود و مقدار هزینه ای که قصد دارند صرف کنند از آنها بهره ببرند.

از موارد مهمی که باید به آن توجه شود جنس پایه این چراغ هاست چراکه این چراغ ها در محیط های سر باز به کار گرفته می شوند و باید از آسیب های احتمالی باد و خاک و آب و… در امان باشند تنها مسئله ای که باعث مصونیت این چراغ ها می شود جنس خوب و مقاوم آنهاست، که معمولا جنسشان از آلومینیوم و آهن هایی است که ضد زنگ هستند و مانع اکسید شدنشان می شوند. حباب چراغ های آنها نیز از جنس پلی کربنات است که از مزیت های آن مقاومت بالا در برابر نور خورشید و ضربه است و اینکه نور را در هر شرایطی پخش می کنند حتی در هوای مه گرفته و گرد و غبار.

بزرگترین شرکت صادرات چراغ پارکی

بزرگترین شرکت صادرات چراغ پارکی دیزاینر ها و طراحان فضای سبز اولین نکته ای که برای محیط در ذهنشان نقش می بندد بحث نور پردازی آن است چراکه این توجه زیاد به نور و نور پردازی محیط از جنبه ی مورد توجه قرار گرفتن آن فضا و مکان برای عموم ، بسیار حائز اهمیت است انها می دانند اگر این چشم اندازها در دید مردم زیبا بنشیند مراجعات و حضور در آن مکان بیشتر می شود.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید