مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع چراغ پارکی فلزی

انچه در این مقاله خواهید خواند...

آشنایی با خصوصیات چراغ پارکی فلزیسفارش انواع چراغ پارکی فلزی

چراغ پارکی فلزی به چراغ های چمنی داخل باغچه های شما گفته می شود که دارای بدنه ای از جنس فلز می باشد. توانایی انتقال فضای دلنشین به محیط مورد استفاده خود را دارند قیمت انواع مختلفی از این چراغ پارکی با توجه به مدل هایشان متفاوت هستند. معیار تعیین قیمت آنها هم جنس بدنه و لوزام جانبی به کار رفته در آنها خواهد بود.

قیمت انواع چراغ پارکی فلزی

آشنایی با خصوصیات چراغ پارکی فلزی

آشنایی با خصوصیات چراغ پارکی فلزی مهم‌ترین فاکتور در انتخاب چراغ پارکی فلزی، میزان روشنایی تولید شده توسط چراغ های پارکی است. لامپ های کم مصرف داخل چراغ های فلزی که عامل درخشندگی و پخش نور آنها محسوب می شوند از دیگر فاکتورها در انتخاب این چراغ ها خواهد بود.

استفاده از حباب های نشکن پلی کربنات در تولید این چراغ ها و میزان استقامت و بازدهی طولانی مدت چراغ های فلزی پارکی خصوصاً در شرایطی که آب و هوای مرطوب از مهمترین خصوصیات این چراغ های فلزی به شمار می رود.

کاربردهای متنوع آنها، نصب در مکان های پر تردد، ایجاد امنیت و محافظت از عابرین و کاربردهای مختلف دیگر از این چراغ ها مثل دانشگاهها، مراکز دولتی و خانه های بزرگ ویلایی. هر یک نشان از قابلیت های این چراغ ها محسوب می شود.

می دانید که چراغ های فلزی پارکی یک سیستم روشنایی هستند که دارای شاخک می باشند که هر یک از این شاخک هایی با نام COB,SMD از سر چراغی هایی بهره مند هستند و خریداران معمولاً از این فناوری برای زیبایی استفاده می کنند.

دوام و ارتفاع پایه ها به دلیل جنس آلومینیومی این پایه ها از تغییر رنگ در شرایط بد آب و هوایی جلوگیری می کند. گلدان زیر پایه این چراغ ها که زیبایی استفاده از آنها رادو چندان کرده است هم دیگر خصیصه مهم این چراغ ها خواهد بود.

چراغ پارکی چتری در تامین امنیت پارک ها و اماکن عمومی نقش بسیار موثری را بازی می کند. میزان پخش نور این چراغ ها و مناسب بودن متنوع آنها فضای انتخاب را برای مشتریان باز نموده است.

سفارش انواع چراغ پارکی فلزی

سفارش انواع چراغ پارکی فلزی در صورتی که به صورت معمول خرید می کنید برای سفارش می توانید از درگاه های اینترنتی استفاده کنید. کافی است سفارش خود را ثبت کنید و پس از آن هزینه خرید خود را به یکی از دو صورت آنلاین یا درب منزل پرداخت کنید .

قبل از اینکه سفارش دهید اطلاعات مربوط به چراغ پارکی را مطالعه کنید، کاربرد چراغ ها، مقایسه برندها و معرفی امکانات این چراغ ها را پیدا کنید و بررسی نمایید. علاوه بر این شما می توانید نظرات خود را پایین هر محصول درج نمایید. به این صورت یک بانک اطلاعاتی قوی از دید کسانی که از یک چراغ پارکی شیک استفاده کرده اند به وجود خواهد آمد که می تواند برای خرید این کالا راهنمای بسیار خوبی محسوب شود.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید