مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

چراغ خیابانی جدید

انچه در این مقاله خواهید خواند...

معرفی انواع پایه جدیدنمایندگی فروش چراغ خیابانی جدید

چراغ خیابانی جدید یکی از چراغ های پر نور و یکپارچه است. به راحتی می تواند سطح اتوبان، بزرگراه، آزادراه و خیابان های داخل شهر را نورانی کند. تا مشکلی برای عابران و خودروهای سواری پیش نیاید. چراغ خیابانی جدید به گونه ای ساخته شده است که با کمترین میزان مصرف انرژی و برق، بالاترین بازدهی و روشنایی را داشته باشد. طول عمر بالایی از خود به نمایش بگذارد. در مرکز خرید چراغ خیابانی جدید مانند سایت زیر، می توانید تمامی مدل های این چراغ را به صورت اینترنتی ببینید و نسبت به خرید اقدام کنید.

مرکز خرید چراغ خیابانی جدید

معرفی انواع پایه جدید

معرفی انواع چراغ خیابانی جدید
چراغ خیابانی جدید انواع مختلف زیادی دارد. همگی آن ها جز تولیدات جدید هستند. این چراغ ها باید طول عمر بالایی داشته باشند. با بازدهی بالا بتوانند بیشترین میزان روشنایی را داشته باشند. هم چنین راحتی تعمیر و نگهداری آسان دارند. این امر سبب شده است که این محصول در مکان های عمومی پر تردد با فاصله های یکسان از یکدیگر، در تعداد زیاد دیده شود.

برای معرفی انواع چراغ خیابانی جدید می توان به میزان برق مصرفی آن اشاره کرد. هر چه این عدد بالاتری باشد نور چراغ بیشتر است و قیمت سنگین تری دارد.

چراغ خیابانی باید کاملا ضد آب باشد. تا در شرایط آب و هوایی مختلف مانند بارش برف و باران کاملا ایزوله بوده و رطوبت را به داخل نفرستد. تا همواره لامپ آن سالم باشد. هم چنین این چراغ باید در برابر تغییرات دمایی شدید در فصل سرد زمستان و دمای بالای منفی و گرمای طاقت فرسای روزهای تابستان مقاومت زیادی داشته باشد تا ترک نخورد و نشکند.
استفاده عمومی از این چراغ خیلی زیاد است. چراغ خیابانی که توسط نیروهای شهرداری با همکاری ادارات برق نصب و تعبیه می شود. باید بدنه محکمی داشته باشد تا در صورت بروز حادثه و تصادف سریعا آسیب نبیند. تولید کنندگان برای این کار از بدنه آلومینیومی دایکاست استفاده می کنند که خیلی محکم است.

نمایندگی فروش چراغ خیابانی جدید

نمایندگی فروش چراغ خیابانی جدید فروش چراغ خیابانی همه روزه در نمایندگی های مرتبط توسط نیروهای پخش و توزیع این کالا در شهرهای مختلف انجام می شود. در این نمایندگی هم چنین می توانید تمامی مدل های مختلف و رنگ های متنوع چراغ را دیده و نسبت به محل نصب برای خرید نمونه مناسب اقدام کنید.

چراغ خیابانی معمولا در وسط جاده ها، اتوبان ها و آزادراه ها نصب می شود. از این رو باید دو طرف محیط را روشن کند. لذا برای اینکار چراغ ها را به صورت دو طرفه و در فاصله های مساوی ۵۰۰ متری از هم می سازند.

 

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید