مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

واردات چراغ پارکی پایه بلند

انچه در این مقاله خواهید خواند...

مشخصات باکیفیت ترین انواع چراغ پارکیعمده فروشی انواع چراغ پارکی پایه بلند

چراغ پارکی پایه بلند چراغ هایی هستند که عموما ارتفاع آنها سه متر است و جهت نورپردازی مناطقی که دارای معارض هایی مانند درخت هستند مناسب است . این پایه ها معمولا دو طرف پیاده روها و مسیر های تردد مورد استفاده قرار میگیرند ،این نوع پایه ها به علت استفاد فراوان در پارک ها به پایه چراغ پارکی معروف شده اند مگرنه در جاهای دیگر مانند دانشگاه ها و باغ ها و… مورد استفاده قرار می گیرند.

در واقع چراغ این محصول علاوه بر برندهای ایرانی از برندهای خارجی و وارداتی عرضه می شود. اکثر ایندر طراحی این چراغ ها بصورتی است که میتواند در محوطه های دیگر کاربرد داشته باشد .

میتوان از چراغ ها بعنوان انواع چراغ پارکی، چراغ چمنی، چراغ باغی، چراغ توپی، چراغ خیابانی،چراغ محوطه ای ؛چراغ ویلایی؛ پایه چراغ باغی  می توان اتسفاده نمود/

محصولات برای روشنایی داخل سر چراغ خود از لامپ کم مصرف واستفاده از حباب های نشکن پلی کربنات در آنها زیاد است که در اصطلاح بازاری به آنها توپی هم گفته می شود

واردات چراغ پارکی پایه بلند

مشخصات باکیفیت ترین انواع چراغ پارکی

مشخصات باکیفیت ترین انواع چراغ پارکی یک چراغ پارکی با کیفیت باید از درجه حفاظت یا IP معقولی برخوردار باشد چون به طور مستقیم در برابر نور خورشید ، بارش باران ،نفوذ حشرات و گردو غبار قرار می گیرد . IP65 یک درجه حفاظت مناسب برای چراغ های پارکی به شمار می آید.چراغ های پارکی LED که از متریال پلی کربنات ساخته می شوند دارای مزیت هایی هستند مانند ظاهر آن شبیه به شیشه است و از نظر زیبایی مناسب است ، این چراغ ها دارای سک لایه ضد UV هستند که در برابر نور آفتاب مقاوم می باشد ، این چراغ ها را می توان با انواع ضخامت ها و رنگ ها تهیه کرد،وزن این گروه از چراغ ها به علت استفاده از ماده پلی کربنات سبک است ،در برابر عوامل جوی مانند برف تگرگ و حوادث طبیعی مقاوم هستند، این چراغ ها در برابر ضربه نیز مقاوم هستند و می توان سال ها بدون هیچ مشکلی از آنها برای روشنایی پارک و بوستان و باغ و … استفاده کرد.

علت استفاده از چراغ پارکی پلی کربنات این است که:پلی کربنات از خانواده پلیمرهای ترموپلاستیک است و این ماده ر ا می توان به عنوان سخت ترین ماده شفاف معرفی کرد که میتوان از ان به عنوان شیشه استفاده کرد

عمده فروشی انواع چراغ پارکی پایه بلند

عمده فروشی انواع چراغ پارکی پایه بلند سازنده چراغ های پارکی به قیمت عمده این کالا را با کیفیت اعلا در بازار عرضه می کنند فروش چراغ پارکی پایه بلند دو متر ارزان قیمت و توسط عمده فروشی ها صورت می گیرد ، همچنین مشتری ها با مراجعه به سایت های فروش این کالا می توانند خرید مطمینی را تجربه کنند . در خرید اینترنتی چون واسطه وجود ندارد مشتری هزینه کمتری را پرداخت می کند. فروش انواع چراغ های پارکی پایه بلند و چراغ پارکی لاکچری نیز توسط نمایندگی های معتبر در سراسر کشور صورت میگیرد که خرید از این نمایندگی ها این مزیت را دارد که کالایی با کیفیت اصل دریافت می نمایید و از خدمات پس از فروش کالا نیز برخوردار هستید.

صنایع و بازرگانی الین مرکز فروش عمده انواع محصولات روشنایی با کیفیت بالا و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا می باشد.

فروشگاه مجازی الین آماده ارائه خدمات فروش انواع چراغ پارکی، چراغ چمنی، چراغ باغی، چراغ توپی، چراغ خیابانی،چراغ محوطه ای ؛چراغ ویلایی؛ پایه چراغ باغی و مبلمان شهری و سایر محصولات دیگر می باشد.

تنوع و کیفیت بالای محصولات این مجموعه بسیار بالا بوده، زیبایی و آراستگی در کلیه محصولات خود  را با بسته‌بندی مناسب با سلیقه خریداران در نظر می‌گیرد.

مرکز الین در زمینه صادرات سهم بزرگی از بازار  را به خود اختصاص داده است.

از جمله: کشورهای آسیای شرقی و کشورهای حوزه خلیج فارس

جهت ارتباط بیشتر مجموعه با شماره مستقیم ۰۹۱۲۹۵۱۱۳۳۴ تماس بگیرید.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید