مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش عمده چراغ پارکی پلاستیکی

انچه در این مقاله خواهید خواند...

مشخصات چراغ پارکی پلاستیکیآشنایی با فروشندگان چراغ پارکی پلاستیکی

چراغ پارکی پلاستیکی: یکی از چراغ های بسیار زیبا وپر کاربرد از بین چراغ های گوناگون چراغ پارکی و چراغ های حیاطی پلاستیکی است. که کاربرد فراوانی دارد .

این چراغ ها به صورت متنوع در جاهای مخصوص نصب میشوند.

تنوع در خرید و دریافت چراغ های پارکی و حیاطی پلاستیکی بالا می باشد و انتخاب نوع شکل چراغ پارکی در جهت استفاده در محل مورد نظر بستگی به سلیقه افراد دارد و سلیقه هر فرد در این رابطه متفاوت می باشد.

چراغ اولین بار توسط توماس ادیسون اختراع شد و قبل از آن بشر شب ها در سایه چراغ نفتی و شمع زندگی میکرده است و استفاده از چراغ از دیر باز تا عصر جدید رواج فراوانی داشته است.

پخش عمده چراغ پارکی پلاستیکی

مشخصات چراغ پارکی پلاستیکی

 

مشخصات چراغ پارکی پلاستیکی

چراغ پارکی ایستاده تشکیل شده از یه بدنه پلاستیکی که در بالای آن چراغ توپی وحبابی سفید قرار دارد که به آن چراغ پارکی لوکس گفته میشوند.

این چراغ ها در اندازه و کیفیت های مختلف تولید میشوند اما برخی کوچک تولید میشوند و برخی بزرگ و اکثر رنگ توپی چراغ سفید است که وقتی با رنگ چراغ ترکیب میشوند بسیار زیبا تر میشوند.

این چراغ ها در شب جذابیت بیشتری به پارک ها میدهند.

رنگ بدنه این چراغ ها اغلب مشکی است و نوع پلاستیکی و فلزی آن در بازار موجود است اما نوع فلزی از کیفیت و دوام بسیار بالایی نسبت به بدنه ی پلاستیکی برخوردار است.

اما اگر به دنبال خرید نوع فلزی این چراغ هستید نگران زنگ زدن آن نباشید زیرا در تولید آن از رنگ های ضد زنگ استفاده میشوند؛زیرا اگر تولید کنندگان اگر از رنگ های ضد زنگ استفاده نکنند به دلیل قرار گرفتن این چراغ ها در محیط بیرون ممکن است در مواقع باران زنگ بزنند و کیفیت محصول زیر سوال رود.

آشنایی با فروشندگان چراغ پارکی پلاستیکی

آشنایی با فروشندگان چراغ پارکی پلاستیکی

افرادی که به دنبال زیباتر کردن حیاط و محیط بیرون خانه خود هستند به دنبال فروشندگان این محصول زیبا می گردند این افراد میتوانند با خرید حضوری و حضور در نمایندگان فروش چراغهای پارکی اقدام به خرید کنند.

واین محصول قیمت بسیار ارزانی داشته است و سالیان دراز ی است که به طور مستقیم افراد از آن استفاده میکنند .همچنین افرادی که امکان خرید حضوری را ندارند میتوانند با استفاده از گوشی های هوشمند و با مراجعه به سایت های مختلف اینترنتی و گوگل از قیمت محصول آگاه شوند و اقدام به خرید این چراغ کنند.

یکی از محاسن خرید اینترنتی این است که افراد میتوانند در عرض چند دقیقه برخلاف مراجعه ی حضوری از کیفیت، قیمت و اندازه چراغ آگاه شده و میتوانند به تعداد دلخواه خرید کنند.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید