مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تهیه چراغ خیابانی ارزان قیمت

انچه در این مقاله خواهید خواند...

بررسی مدل های مختف چراغ خیابانیشرکت تولیدی انواع چراغ محوطه

چراغ خیابانی ارزان جهت روشن کردن معابر و خیابان ها به کار میروند. خیابان ها از محیط های پر رفت و آمد هستند و برای اینکه بتوان در تاریکی شب با امنیت کامل در این مکان ها قرار گرفت نیاز به تجهیزات روشنایی هست. چراغ خیابانی ارزان قیمت برای روشن کردن این محیط ها بهترین گزینه است و در سایز و مدل های مختلفی تولید می شود. آنها اغلب به صورت ال ای دی و کم مصرف هستند و میزان نور بالا و یکپارچه ای دارند. دوام و ماندگاری در این نمونه ها بسیار بالا بوده و می توانند تا مدت زمان طولانی روشن بمانند. تهیه این چراغ ارزان قیمت مقرون بصرفه است.

تهیه چراغ خیابانی ارزان قیمت

بررسی مدل های مختف چراغ خیابانی

بررسی مدل های مختف چراغ خیابانی در بازار انواع چراغ خیابانی ارزان موجود می باشد که هر کدام کارایی و ویژگی مختص به خود را دارند. این امر باعث می شود تا مشتری انتخاب های گسترده ای داشته باشد و بتواند به راحتی نیاز خود را برطرف سازد. از جمله مدل و طرح های پر مصرف می توان به موارد زیر اشاره کرد که هر کدام ولتاژ متفاوتی دارند:

  • چراغ خیابانی طرح فروغ
  • طرح سپهر
  • طرح فروزان
  • طرح ستاره
  • طرح ژوپیتر

این نمونه ها از نظر رنگ و شکل ظاهری با هم تفاوت اساسی دارند. میزان طول عمر و بازده کاری در این تولیدات بسیار بالا بوده و همگی آنها قابل تعمیر هستند. میزان مقاومت این لوازم الکتریکی در مقابل نوسانات جوی بسیار بالا بوده و امروزه بیشترین عملکرد را دارند.

این تجهیزات را از نظر نوع عملکرد هم می توان به نمونه های زیر تقسیم بندی کرد:

  • چراغ های بدون لامپ مدل منشوری با استارت و ترانس
  • چراغ های مدل آوا با استارت و ترانس
  • چراغ های LED

شرکت تولیدی انواع چراغ محوطه

شرکت تولیدی چراغ خیابانی ارزان این شرکت تولیدی چراغ خیابانی ارزان قیمت را در دسترس مشتریان قرار می دهد. شرکت های بزرگ ایرانی اولین تولید کننده این چراغ ها در جهان می باشند. این شرکت ها با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا توانسته اند این تجهیزات درجه یک را تولید کنند و باعث رونق اقتصادی کشور گردند.

این اقدام توانسته است نیاز محیط های آزاد را به این چراغ ها بر طرف کند. لوازم های تولید ایران مطابق با استاندارد های جهانی بوده و از نظر امنیت کاملا تست شده می باشد و مهر استاندارد در بسته بندی های آن هک شده است.

این مدل های ایرانی به خاطر کیفیت عالی و قیمت استثنایی به بسیاری از نقاط جهان به ویژه کشور های حاشیه خلیج فارس صادر می گردند و باعث افزایش بهبود وضعیت اقتصادی کشور می شوند. کیفیت بالا و قیمت مناسب باعث شده تا رقابت برای خرید تشدید شود.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید