مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت بازرگانی چراغ پارکی

انچه در این مقاله خواهید خواند...

چه مدل چراغ پارکی بخریم؟بهترین صادرکنندگان چراغ پارکی

شرکت بازرگانی چراغ پارکی امکانی را فراهم آورده است که افراد احتیاجات خود را بدون هیچ دغدغه ای خریداری نمایند زیرا حجم محصولاتی که در اختیار آنها قرار دارد بسیار بالا است و با کمبودی در این حوزه مواجه نمی شود از این رو افراد می توانند سفارشات خود را به صورت عمده به این محل ارائه دهند.

شرکت بازرگانی چراغ پارکی

چه مدل چراغ پارکی بخریم؟

چه مدل چراغ پارکی بخریم؟ ارتفاع پایه چراغ پارکی بین ۳ متری الی ۴ متری می باشند که در پارک ها و اماکن تفریحی و پیاده رو ها مورد استفاده قرار می گیرند. پرژوکتور های روشنایی نصب شده بر روی این پایه چراغ ها قابلیت انتخاب داشته و طبق سفارش مشتری و فضای تحت پوشش اتخاب می شوند.

تمامی انواع پایه چراغ های پارکی تولید شده در کارگاه تولیدی نوین پارک دارای ضمانت و رنگ کوره ای بوده و کیفیت مناسبی دارند. پایه چراغ خیابانی و اتوبانی در دو نوع لوله ای رنگ شده و چند وجهی گالوانیزه قابل ساخت بوده که نوع گالوانیزه ماندگاری بیشتر و قیمت بالاتری نسبت به نوع دیگر دارد.

پرژکتور های استفاده شده در پایه چراغ های خیابانی باید دارای قدرت و توان بالتری باشند تا نور معابر به طور تعداد و توان روشنایی را برای عابرین انجام می دهد. جهت روشنایی فضای سبز پارک ها و مخصوصا چمن ها می توان از پایه چراغ های چمنی که ارتفاع کوتاه تری دارند استفاده کرد. تیم طراحی و ساخت نوین پارک آمادگی تولید مدل های دلخواه مشتریان خود داشته است.

بر همین اصول چراغ های پارکی تولید شده بدلیل نحوه کاربری قابل استفاده در محوطه  های مختلف را دارند.

بنابر این به راحتی میتوان از چراغ ها بعنوان:

 چراغ پارکی، چراغ چمنی، چراغ باغی، چراغ توپی، چراغ خیابانی،چراغ محوطه ای ؛چراغ ویلایی؛ پایه چراغ باغی  استفاده نمود.

بهترین صادرکنندگان چراغ پارکی

بهترین صادرکنندگان چراغ پارکی آنجا که چراغ از جمله کالا های ارزشمند می باشد، نیاز است در هنگام خرید آنها وسواس بسیاری به خرج داد تا دسترسی به محصولات مرغوب ممکن شود. طبعا انتخاب محلی که از اعتبار بالا می باشد، می تواند احتمال وقوع خطا و مشکلات احتمالی را به حداقل برساند.

بهترین صادرکنندگان چراغ پارکی به دلیل فعالیت گسترده و سابقه طولانی که در این زمینه دارند، امکان دستیابی به انواع اصل را فراهم می آورده اند از این رو می توان با اطمینان کامل به تهیه این محصولات پرداخت و جهت مصارف مختلف مورد استفاده قرار داد.

لازم به ذکر است که این مجموعه به صورت اینترنتی اقدام به فروش انواع چراغ پارکی سر لوله ای می نماید و افراد به صورت غیرحضوری می توانند سفارشات خود را به ثبت برسانند. با ابن وجود زمان و انرژی اندکی صرف این امر می شود و تحربه مطلوبی از آن خریداران خواهد شد. مشاهده و خرید چراغ پارکی آنلاین برای متقاضیان واقع در سراسر کشور، بدون هیچ محدودیتی ممکن می باشد از این رو می توان سهولت در دسترسی را به وضوح احساس نمود.

 

صنایع و بازرگانی الین مرکز فروش عمده انواع محصولات روشنایی با کیفیت بالا و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا می باشد.

فروشگاه مجازی الین آماده ارائه خدمات فروش انواع چراغ پارکی، چراغ چمنی، چراغ باغی، چراغ توپی، چراغ خیابانی،چراغ محوطه ای ؛چراغ ویلایی؛ پایه چراغ باغی و مبلمان شهری و سایر محصولات دیگر می باشد.

تنوع و کیفیت بالای محصولات این مجموعه بسیار بالا بوده، زیبایی و آراستگی در کلیه محصولات خود  را با بسته‌بندی مناسب با سلیقه خریداران در نظر می‌گیرد.

مرکز الین در زمینه صادرات سهم بزرگی از بازار  را به خود اختصاص داده است.

از جمله: کشورهای آسیای شرقی و کشورهای حوزه خلیج فارس

جهت ارتباط بیشتر مجموعه با شماره مستقیم ۰۹۱۲۹۵۱۱۳۳۴ تماس بگیرید.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید