مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش کنندگان چراغ پارکی پایه بلند

انچه در این مقاله خواهید خواند...

ویژگی یک چراغ پارکی خوب چیست؟راهنمای تهیه چراغ پارکی پایه بلند

چراغ پارکی پایه بلند

چراغ پارکی پایه بلند علاوه بر نورافشانی می تواند بر زیبایی محیط بیفزاید و محیط پارک را برای شهروندان جهت گذراندن اوقات فراغت دلچسب تر کند . زیبایی و کم مصرف بودن برق از نکات قابل توجه برای مدیران شهرداری و زیباسازی فضای سبز شهر است .

این چراغ ها هم از نظر شکل و اندازه و طراحی و هم از نظر استقامت و ویژگیهای فیزیکی بسیار متنوع می باشند همچنین جنس فلز مورد نظر برای بدن می تواند متفاوت باشد مثلا آلومینیوم چدن و غیره که معمولا آلومینیوم استفاده می شود چون آلومینیوم ضمن مقاومت بالا دارای وزن کمتری است

همچنین جهت افزایش مقاومت فلز بدنه سطح آن را با رنگ پوشش می دهند و زیبایی آن را نیز دو چندان می کنند . بسته به اینکه نوع فلز موردنظر بدنه چه باشد هزینه نیز متغییر خواهد بود . طراحی چراغ پارکی باید ویژه و منحصر به فرد باشد تا علاوه بر مقاومت دارای زیبایی و ظرافت نیز باشد .

چراغ پارکی معمولی دارای متریال با ، کیفیت متوسط همچنین دارای طراحی ساده تری می باشد همچنان که چراغ پارکی ساده نیز دارای طراحی ساده تر و نزدیک تر به سلیقه های عموم مردم است .

پخش کنندگان چراغ پارکی پایه بلند

ویژگی یک چراغ پارکی خوب چیست؟

ویژگی یک چراغ پارکی خوب چیست؟ یک چراغ پارکی خوب باید دارای ویژگی های زیر باشد : دارای بدنه ای در اندازه و سایزهای متفاوت و رنگ های مختلف طبق سلیقه مشتری باشد ، باید دارای فلزی مقاوم به انواع عوامل فرسایشی محیطی ماند برف باران گرما سرما نورخورشید ضربه باشد ، در عین حال باید سبک باشد و قابلیت جابجایی راحت را داشته باشد .

دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد باشد و به نحوی بتواند به محیط جلوه زیبا بدهد . حباب لامپ باید از موادی تهیه شده باشد که علاوه بر مقاومت در برابر انواع عوامل محیطی نشکن باشد که استفاده از مواد پلیمری مانند پلی کربنات و پلی آمید بهترین گزینه پیش رو می تواند باشد و عمر طولانی تر نیز خواهند داشت .

باید قابلیت استفاده از انواع مختلف لامپ را در خود داشته باشد . همچنین باید دارای شعاع نوری بالایی باشد و به محیط روشنایی مناسب را بدهد . باید دارای ضمانت باشد .همچنین حباب باید دارای درجه حفاظت در برابر گرمای نور را داشته باشد .

نکته قابل توجه اینکه از این چراغ های پارکی می توان بعنوان چراغ ویلایی نیز استفاده نمود.

راهنمای تهیه چراغ پارکی پایه بلند

راهنمای تهیه چراغ پارکی پایه بلند جهت خرید چراغ پارکی پایه بلند می توان به فروشگاه های حضوری و غیرحضوری عرضه تجهیزات روشنایی مراجعه کرد . یکی از بهترین فروشگاه ها برای تهیه این نوع چراغ سایت زیر است که می توان با مراجعه به آن در اسرع وقت باکیفیت ترین محصول را به دست آورد

www.elinparkinglight.ir

 

صنایع و بازرگانی الین مرکز فروش عمده انواع محصولات روشنایی با کیفیت بالا و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا می باشد.

فروشگاه مجازی الین آماده ارائه خدمات فروش انواع چراغ پارکی، چراغ چمنی، چراغ باغی، چراغ توپی، چراغ خیابانی،چراغ محوطه ای ؛چراغ ویلایی؛ پایه چراغ باغی و مبلمان شهری و سایر محصولات دیگر می باشد.

تنوع و کیفیت بالای محصولات این مجموعه بسیار بالا بوده، زیبایی و آراستگی در کلیه محصولات خود  را با بسته‌بندی مناسب با سلیقه خریداران در نظر می‌گیرد.

مرکز الین در زمینه صادرات سهم بزرگی از بازار  را به خود اختصاص داده است.

از جمله: کشورهای آسیای شرقی و کشورهای حوزه خلیج فارس

جهت ارتباط بیشتر مجموعه با شماره مستقیم ۰۹۱۲۹۵۱۱۳۳۴ تماس بگیرید.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید