مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع کنندگان چراغ پارکی آلومینیومی

انچه در این مقاله خواهید خواند...

معرفی جدیدترین مدل چراغ پارکیبهترین واردکنندگان چراغ پارکی آلومینیومی

توزیع کنندگان چراغ پارکی آلومینیوم این محصول را با ظاهر شیک و کیفت بالا تولید و با ضمانت مصرف به دست خریداران می رسانند. این رورها استفاده از این نوع چراغ ها در همه ی شهرها و در بوستان ها، خیابان ها و مکان های تفریحی جزو واجبات محسوب می شود. این محصول در ابعاد و اشکال مختلف تولید و به فروش می رسد.

توزیع کنندگان چراغ پارکی آلومینیومی

معرفی جدیدترین مدل چراغ پارکی

معرفی جدیدترین مدل چراغ پارکی چراغ پارکی یا حیاطی یکی از شاخص ترین تجهیزات روشنایی امروزی است که برای نورپردازی و ایجاد جذابیت بصری در حیاط منازل بزرگ، ویلاها، مجتمع ها و در فضاهای باز پارک نصب می شود. این چراغ ها برای مدت طولانی و مداوم در معرض نور خورشید، برف و باران، گرد و خاک، رطوبت و وزش باد قرار دارند و به همین دلیل استقامت، کیفیت و جنس بدنه آن ها بسیار حائز اهمیت است.

جنس آلومینیوم یکی از بهترین و مقاوم ترین انواع این چراغ هاست که کمترین آسیب را در مدت زمان طولانی متحمل می شود‌ این محصولات تنوع بالایی در جنس بدنه، طراحی شکل پایه، جنس و شکل حباب روی چراغ، تعداد سرپیچ های لامپ و قیمت دارند.

برای مثال چراغ های آویزی از جدید ترین نمونه های چراغ پارکی جدید هستند. که ظاهر بسیار جذابی داشته و نور مناسبی هم دارند. از دیگر نمونه های جدید این چراغ ها می توان به مدل های سردری، دیواری، سر لوله ای و ایستاده اشاره کرد که با طراحی مدرن خود شکل تازه ای به فضاهای باز می بخشند.

بهترین واردکنندگان چراغ پارکی آلومینیومی

بهترین واردکنندگان چراغ پارکی آلومینیومی چراغ های پارکی از جنس آلومینیوم هم جنبه ظاهری یک فضای سبز را بهبود میدهند و هم جنبه روشنایی دارند‌ و در برابر تغییرات جوی بسیار مقاومند و به دلیل ضربه پذیر بودنشان عمر مفید زیادی دارند. همچنین لامپ این چراغ ها نیز، بیشتر از نمونه های دیگر چراغ روشن می ماند‌.

این محصول توسط مراجع زیادی خرید و فروش می شود و در ایران هم برند ایرانی و هم برند خارجی آن در انواع مدل های کلاسیک و مدرن موجود می باشد‌. بازرگانی ما فعالیت خود را به واسطه واردات، صادرات و فروش چراغ پارکی آلومینیومی توسعه داده و در حال حاضر یکی از بهترین منابع خرید و فروش این محصول به شمار می رود.

این محصول در انواع رنگ و مدل و با جنس مقاوم آلومینیوم با مناسب ترین قیمت عرضه و به صورت اینترنتی به فروش می رسد. فقط کافیست وارد وب سایت ما شده و پس از مشاهده محصول مورد نظر و مشورت با کارشناسان ما، خرید خود را نهایی کرده و در مدت زمانی کوتاه آن را تحویل بگیرد.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید