مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش چراغ پارکی حبابی

انچه در این مقاله خواهید خواند...

نکاتی جالب درباره چراغ پارکیصادرات چراغ پارکی حبابی

لامپ های بکار رفته درانواع مدل های این چراغ ها از نوع لامپهای کم مصرف می باشد که می توان بااستفاده از نوع رنگ آنها زیبایی خاصی به محیط بخشید. همچنین درهمه مدل های پارکی ارزان از حباب های پلی کربناتی استفاده شده است که نشکن بوده ودربرابر ضربه هیچ آسیبی به آن نمی رسد یا از تابش شدید ومستقیم نور خورشید هیچ آسیبی به آن نمی رساند.چراغ پارکی حبابی ها زیبا باساخت قطعات آن وبهم چسباندن آن چه از نوع آلمینیومی یا شیشه شفاف یا… می توان آنرا به یک چراغ پارکی کلاسیک وپیشرفت مدل بالا درست کرد که چنان چراغ پارکی ها بیشتر درخانه افراد ثروتمند واشرافی که عمارت وباغ دارند یافت می شود.

مرکز فروش چراغ پارکی حبابی

نکاتی جالب درباره چراغ پارکی

نکاتی جالب درباره چراغ پارکی چراغ پارکی کلاسیک دارای زیبایی های زیادی است که هر بیننده ای را محو خودش می‌کند البته این نوع چراغ پارکی ها بسیار گران قیمت بوده وقیمت آن در سراسر کشور متفاوت می باشد. واما چراغ پارکی بلند اکثر برای بین درختان تنومند می‌خرند و زیبایی درختان را دوچندان می کندمانند چراغ پارکی های پایه بلند که ارتفاع برخی از آنها به ۶ متر طول می‌رسد که یک نوع آن مانند درخت کاج می باشد وبا لامپ های کم مصرف بزرگ سفید داخل آن قرار می گیرد ونمای کوچه باغ ها را بسیار قشنگ وزیبا می کند.

صادرات چراغ پارکی حبابی

صادرات چراغ پارکی حبابی چراغ پارکی ارزان درانواع مختلف مدل پایه آهنی والومینیومی به بازار عرضه شده اند که پایه آهنی آن از نوع گالوانیزه وضد زنگ می باشد وهردوی آنها نسبت به عوامل محیطی، مانند باران و نیروی باد از مقاومت بالایی برخوردارند با توجه به نوع محیطی که قرار است سیستم روشنایی در آن نسب شود انواع ارتفاع از این چراغ های پارکی به بازار عرضه شده است ولی معمول ترین ارتفاع چراغ پارکی ارزان از نوع ۳ متری می باشد که برای اکثر مکان هاکاربرد دارد.، این نوع چراغ ها ممکن است مدل یکطرفه یا دوطرفه باشند که تفاوت آنها در میزان نورافشانی به محیط اطراف خود باشد. شکل قرار گیری حباب ها روی، روی این چراغ هامحفظه ای که احیانا درون آن قرار می گیرند می تواند باعث تفاوت ظاهری این چراغ های پارکی بشوند که به صورت عمده از کشور های خارجی به ایران صادر می شوند وما می توانیم به صورت تکی از عمده فروشی ها ومغازه ها یا به صورت اینترنتی از سایت های معتبر مانند دیجی کالا سفارش دهیم صادرات ما بیشتر از کشور های چین، برزیل، ترکیه، استانبول، اسپانیا، ژاپن، روسیه، قطر، پرتغال.و…. می باشند که ایران هم جزء ۲۰ کشور اول درتولید چراغ پارکی ها واباژور ها رادارند.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید