مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت بازرگانی چراغ پارکی ویلایی

انچه در این مقاله خواهید خواند...

بهترین انواع چراغ پارکی برای ویلافروش ویژه چراغ پارکی ویلایی

یکی از خوبی های پیشرفت تکنولوژی را می توان به زیباتر و جذاب تر شدن وسایل و ملزومات زندگی اختصاص داد که چراغ پارکی ویلایی مدرن نیز از این قضیه مستثنی نیستند . همانطور که میدانیم هرچقدر ظاهر وسیله زیباتر و جذاب تر جلوه کند بیشتر در خاطر بیننده جای خواهد گرفت .

از آنجا که این چراغ های مدرن با زیبایی منحصر به فرد خود بسیار جلوه گری می کنند خیلی زود توانسته اند در دل عموم جا باز کرده و جای لامپ های قدیمی پرمصرف را بگیرند . البته ناگفته نماند که کم مصرف بودن و نوردهی بالای این لامپ ها نیز مزید بر علت شده است.

شرکت بازرگانی چراغ پارکی ویلایی

بهترین انواع چراغ پارکی برای ویلا

بهترین انواع چراغ پارکی برای ویلا چراغ های پارکی که به آن ها چراغ های محوطه نیز گفته می شود توانایی روشنایی سرتاسر محوطه را دارا می باشند . این لامپ ها فقط برای پارک ها و معابر عمومی استفاده نشده بلکه اکثر مردم به علت مزیت های آن ها ، در منازل و ویلاهای خود از آن ها استفاده می کنند .

از آنجا که این چراغ ها در معابر عمومی مورد استفاده قرار می گیرند و همچنین در معرض عوامل فرسایشی محیطی ماند سرما باران برف گرما ضربه نورخورشید و غیره قرار دارند باید از بهترین مواد در آن ها استفاده شده باشد تا بتوانند طولانی تر عمر کنند و خدمت بیشتری را به شهروندان برسانند .

این چراغ ها دارای یک شعله و همچنین دارای تعداد چند شعله می باشند . همانطور که میدانیم هرچه تعداد شعله بیشتر باشد قیمت نیز بیشتر خواهد بود . همچنین بسته به اینکه متریال بدنه چه نوع فلزی باشد قیمت متفاوت است

همچنین جهت جلوگیری بیشتر از خوردگی و زنگ زدگی و افزایش مقاومت سطح فلز را رنگ آمیزی می کنند با این کار میتوان با به کار بردن رنگهای مختلف جهت رنگ آمیزی زیبایی این چراغ های چشم نواز را دو چندان کرد .

قسمت حبابی این چراغ ها باید همچون بدنه فلزی دارای مقاومت بالایی در برابر شکستگی ، ضربه ، گرمای لامپ و دیگر عوامل مخرب محیطی باشند . یکی از انواع چراغ پارکی ، چراغ پارکی حبابی است که حباب آن توپی شکل است و از جنس پلیمر نشکن و مقاوم پلی کربنات است .

فروش ویژه چراغ پارکی ویلایی

فروش ویژه چراغ پارکی ویلایی برای استفاده طولانی مدت از این لامپ ها باید از بهترین نوع آن با متریال عالی بهره برد و برای حل کردن مشکل هزینه نیز می توان با حذف واسطه ها ، خرید اینترنتی بی واسطه از شرکت موردنظر به عمل آورد و یا در بخش فروش ویژه بهره برد و ضمن داشتن بهترین جنس و نوع چراغ پارکی کمتر نیز هزینه نمود .

توزیع چراغ پارکی توسط توزیع کنندگان به روش حضوری و غیرحضوری می باشد که بهترین روش ، خرید اینترنتی بی واسطه و غیرحضوری و دریافت در کمترین زمان ممکن است.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید