مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز چراغ حیاطی پایه بلند

انچه در این مقاله خواهید خواند...

جامع ترین بررسی چراغ باغیفروش چراغ حیاطی پایه بلند خارجی

چراغ حیاطی پایه بلند از پرمصرف ترین محصولات نورپردازی است که بسته به نوع کاربردی که دارند به انواع مختلف تقسیم بندی می شوند. قیمت این محصول از سمت تولیدکنندگان به صورت روزانه استعلام و در دسترس خریداران قرار داده می شود.

قیمت روز چراغ حیاطی پایه بلند

جامع ترین بررسی چراغ باغی

جامع ترین بررسی چراغ حیاطی پایه بلند  چراغ حیاطی پایه بلند در بین انواع محصولات مشابه کاربرد و مصرف زیادی به خود اختصاص داده است. این نوع چراغ در خانواده چراغ پارکی قرار می گیرد؛ به این دلیل که در فضای باز استفاده می شود.

منازل، پارک، تالار، هتل و… از جمله اماکنی هستند که از این چراغ استفاده می کنند. چراغ حیاطی مدل ها و طرح های مختلفی داد که معمولا بر روی یک پایه بلند نصب می شوند. البته مدل های دیواری آن نیز موجود می باشد. برخی از مدل های چراغ حیاطی را به صورت زیر می توان نام برد:

  • چراغ حیاطی ایستاده
  • چراغ حیاطی خورشیدی
  • چراغ حیاطی مدرن
  • چراغ حیاطی فلزی
  • چراغ حیاطی پلاستیکی

در نوع مواد اولیه این محصول نیز تنوع دیده می شود و از مواد پلیمری، شیشه ای یا فلزی در ساخت آن استفاده می شود. این چراغ ها دید بسیار خوبی هنگام شب در فضا ایجاد می کنند. پایه های این محصول معمولا از نوع آلومینیوم هستند و تاثیر زیادی در زیباسازی محیط پیرامون خود دارند.

استفاده از پایه های بلند می تواند تاثیر زیادی در مراقبت و حفظ چراغ داشته باشد.

فروش چراغ حیاطی پایه بلند خارجی

فروش چراغ حیاطی پایه بلند خارجی  چراغ حیاطی پایه بلند به دلیل مزایای زیادی که دارد از جمله ایمنی بالا در مراقبت از آن ، نرخ مناسب، تنوع بالا در رنگ و مدل … با فروش بالایی از سوی مشتریان مواجه شده است. این محصول از شرکت های واردکننده مختلفی از بهترین نقاط جهان و برترین سازندگان وارد کشور شده و در بین مصرف کنندگان داخلی توزیع می شود.

فروش چراغ حیاطی به صورت اینترنتی نیز ممکن می باشد و مشتریان گرامی می توانند به مراجعه به کارشناس فروش در این محصول انواع برندهای خارجی این محصول را در ارتفاعات مختلف سفارش دهند. در این روش خرید نیازی به هدر رفتن زمان و مراجعه به محل نمی باشد.

محصول سفارش شده در کمترین زمان به محل مورد نظر ارسال می شود. نرخ های مشخص شده برای این محصول از سوی شرکت های سازنده و وارد کننده تعیین شده است و سعی شده تا با نرخ رزو و کمترین قیمت به فروش و عرضه افراد خریدار برسد.

تخفیف های فوق العاده ای برای فروش این محصول لحاظ شده است تا خریداران بتوانند با سلیقه خود و کمترین بودجه به انتخاب هر مدلی که می خواهند اقدام کنند.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید