مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش چراغ پارکی ۲ شعله

انچه در این مقاله خواهید خواند...

آشنایی با چراغ پارکی آلومینیومیمزایا خرید عمده چراغ پارکی 2 شعله

یکی از لوازم ضروری که بسیاری از فضاهای باز مانند پارکها، بوستان ها و حتی حیاط خانه ها و ویلاها به آن نیاز مبرمی دارند، چراغ حیاطی می باشد که بتواند به بهترین شکل ممکن به فضا روشنایی ببخشد
مجموعه ای که در حال حاضر مشاهده می کنید یکی از بزرگترین مراکز و نمایندگی های فروش چراغ پارکی ۲ شعله در ایران می باشد و نمونه های با کیفیت و مرغوب این محصول را با قیمت مناسب در دسترس مشتریان خویش قرار می دهد.

نمایندگی فروش چراغ پارکی 2 شعله

آشنایی با چراغ پارکی آلومینیومی

آشنایی با چراغ پارکی آلومینیومی یکی از مهمترین دغدغه هایی که برای بسیاری از طراحان فضاهای باز شهری وجود دارد این است که به بهترین شکل ممکن نور و روشنایی محیط مورد نظر را تامین نمایند تا در هنگام شب از امنیت و آرامش فراوانی برای افراد برخوردار باشد.
همین امر سبب شد که بسیاری از کارخانجات تولید کننده اقدام به طراحی و ساخت انواع مختلف چراغ پارکی نمایند؛ این محصولات با استفاده از متریال های مختلفی تولید می شوند که یکی از بهترین آنها چراغ پارکی آلومینیومی است.

متریال آلومینیوم که در بدنه این نوع چراغ ها به کار رفته از مقاومت و دوام بسیار بالایی برخوردار است و حتی اگر سالهای سال در فضای باز قرار گیرد، باز هم در ساختار آن هیچ تغییری به وجود نمی آید و همچنان استحکام خود را حفظ خواهد کرد.
همچنین این چراغ ها دارای تنوع فراوانی در طرح و رنگ خود می باشند که یکی از بهترین آنها چراغ پارکی قارچی است که به سبب زیبایی و جذابیت فراوان خویش توجه بسیاری از افراد را به خود اختصاص داده است.

ذکر این نکته ضروری است که آلومینیوم به طور کلی متریال گرانی است و چراغ هایی که توسط آن تولید می شوند نسبت به سایر نمونه های موجود، قیمت بالاتری دارند.

مزایا خرید عمده چراغ پارکی ۲ شعله

مزایا خرید عمده چراغ پارکی 2 شعله این روزها خرید چراغ پارکی شیک ۲ شعله در بازار کشورمان رونق فراوانی دارد؛ یکی از مهمترین مزایای خرید این محصول در این است که این چراغ با استفاده از متریال های بسیار عالی و با کیفیتی تولید شده است و از قدرت نوردهی بسیار بالایی برخوردار می باشد.
مواد اولیه به کار رفته در آن به گونه ای می باشند که در برابر تابش مکرر نور خورشید و سایر تغییرات جوی مانند بارش باران و برف قدرت تحمل بالایی داشته و به راحتی آسیب نمی بینند و می توان برای سالهای سال از این چراغ زیبا استفاده نمود و از کارایی بی نظیر آن برخوردار شد.

شایان ذکر است که لامپ پیشنهادی برای این چراغ لامپهای ۱۲ تا ۱۰ وات کم مصرف می باشند که دارای شعاع نوردهی ۲ تا ۳٫۵ متر هستند.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید