مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم چراغ پارکی پلاستیکی

انچه در این مقاله خواهید خواند...

لزوم استفاده از چراغ پارکی درجه یکعرضه کنندگان چراغ پارکی پلاستیکی

چراغ های پارک ارزان به دلیل در دسترس بودن در مکان های عمومی تعداد زیادی دارند. این مدل ها را می توان در ورودی موزه ها یا شهرها یا ساختمانها نیز مشاهده کرد. آنها نوردهی بسیار بالایی دارند و فضا را کمی روشن می کنند، اما بر شیک بودن محیط نیز تأثیر می گذارند. از آنجا که اینچراغ پارکی پلاستیکی بسیار کاربردی هستند و اغلب نور محیط را تأمین می کنند و به دلیل ارزان بودن مورد توجه قرار گرفته اند، باید از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشند. از آنجا که این مدل ها در فصول مختلف دائمی هستند و مدت ها مورد استفاده قرار می گیرند، باید بدن و ساختار قوی نیز داشته باشند.

 

لزوم استفاده از چراغ پارکی درجه یک

لزوم استفاده از چراغ پارکی درجه یک

این مدل ها بر روی پایه های خود نصب می شوند تا لامپ ها خطری برای کودکان و افراد معلول نداشته باشند و البته نور را در ارتفاع به خوبی پراکنده می کنند. پایه های کوتاهتر برای فضای سبز و باغها مناسب است و گیاهان را به زیبایی نشان می دهد. از چراغ های رنگی می توان برای جذابیت محیط و جنبه تزئینی و یا حتی برای نور پردازی فانتزی اشیا and و مجسمه ها استفاده کرد. مهمترین نکته در چراغ پارکی ایستاده، مواد استفاده شده برای بدن است. از مواد ضد زنگ باید در ساختار آنها استفاده شود.

در نگاه اول، این مسائل ممکن است کم و مهم نباشد، اما باعث می شود این امر کوتاه مدت باشد. همچنین برای نصب محصولات باید فاصله آنها از سطح زمین بررسی شود و در یک فاصله مشخص با هم نصب شوند. این مدل بیشتر مناسب فضای داخلی خانه است که با حکاکی ظریف شیشه و فضای داخلی خانه نیز سازگار است که مدل آن باید متناسب با فضای داخلی خانه انتخاب شود. البته نور رنگی داخل لامپ ها باید با محیط اطراف هماهنگی داشته باشد.

عرضه کنندگان چراغ پارکی پلاستیکی

 

امروزه با افزایش اماکن گردشگری و زیبایی های طبیعت، ضرورت استفاده از چراغ های ایستاده پارک بیشتر شده است. نور بخش مهمی از زندگی بشر است و از زمان اختراع آن، نیاز روزافزون انسان به نور افزایش یافته است. با کمی دقت می توانیم این مدل چراغ پارکی لوکس را در اندازه های مختلف و چراغ های متنوع و رنگی را در پارک ها یا اماکن عمومی یا حتی مراکز خرید مشاهده کنیم. البته برخی از آنها به دلیل ظاهر کلاسیک و شیک با طرز کار ماهرانه فقط جنبه تزئینی دارند و برای مکان های خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

لامپ های استفاده شده در این محصولات LED هستند و مصرف را کاهش می دهند و کاملاً متناسب با نیاز مصرف کننده هستند. البته لازم به ذکر است که از نظر قیمت منطقی است و هرکس می تواند مطابق با سلیقه خود آن را خریداری کند. از آنجا که کاملاً از پلاستیک ساخته شده اند، گزینه مناسبی برای افرادی است که هزینه آنها برای آنها مهم است. در ساختار آنها از نوعی ماده استفاده می شود که بسیار محکم و بادوام است. نکته مهم در انتخاب این محصول Hayes این است که نور دارای مقدار متناسب است و می تواند آن مکان را در محیطی که قرار داده شده مقاومت کند، مانند: گرمای زیاد یا سرما.

مهدی رمضانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهدی رمضانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 989129511334+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: @ElinLighting

instagram icon اینستاگرام: @elin.light

email icon ایمیل: ElinLightingGroup@gmail.com

مجموعه بازرگانی الین شما را به خرید بهترین محصولات روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید